🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33742.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

انتشار مشخصات کامل موبایل تاشوی گلکسی W2019 سامسونگ

تا به حال اطلاعات زیادی از موبایل تاشوی سامسونگ که قرار است گلکسی W2019 لقب گیرد، منتشر نشده اما اکنون این گوشی موفق شده مجوز سازمان TENNA را کسب کند که این مسئله جزئياتی از آن را ...

تا به حال اطلاعات زیادی از موبایل تاشوی سامسونگ که قرار است گلکسی W2019 لقب گیرد، منتشر نشده اما اکنون این گوشی موفق شده مجوز سازمان TENNA را کسب کند که این مسئله جزئیاتی از آن - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - را برای کاربران مشخص کرده است.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

بر اساس مشخصات منتشر شده در - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - پایگاه اطلاعاتی TENNA، موبایل تاشوی گلکسی W2019 که با نام رمزی SM-W2019 ثبت شده، همانند مدل قبلی این  گوشی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - یعنی W2018 از یک صفحه نمایش امولد ۴.۲ اینچی با کیفیت Full HD بهره می‌برد. ضمن اینکه یک باتری ۳۰۰۰ - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - میلی آمپرساعتی وظیفه تامین انرژی برای این موبایل را بر عهده خواهد داشت.

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد که - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ظرفیت باتری پرچمدارانش را بیش از گذشته افزایش دهد، این تصمیم می‌تواند باتری بهتری برای پرچمدار - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - گلکسی اس 10 به ارمغان آورد.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

علاوه بر این گفته شده که گوشی مذکور از دوربین‌های دوگانه‌ی تعبیه شده در پرچمداران سامسونگ یعنی گلکسی نوت 9 و گلکسی اس 9 پلاس استفاده خواهد کرد. ضمن اینکه به احتمال قوی یک چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ یا - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اگزینوس - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ۹۸۱۰ زیر شنل این موبایل قرار خواهد گرفت.

از مشخصات دیگر این موبایل می توان به ۶ گیگابایت - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره نمود. همچنین تلفن هوشمند یاد شده به صورت پیش فرض از اندروید اوریو ۸.۱ پشتیبانی خواهد - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کرد و رابط کاربری اختصاصی سامسونگ نیز روی آن قرار خواهد گرفت.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

همچنین گفته شده که تنها کاربران چینی قادر خواهند بود این موبایل را خریداری کنند چرا که طبق برنامه‌های کمپانی کره‌ای، گلکسی W2019 قرار است تنها در بازار چین عرضه گردد. بدین ترتیب علاقه‌مندان به گوشی‌های تاشو می‌توانند با صرف مبلغی معادل ۲۱۰۰ یورو، این موبایل متفاوت را خریداری کنند.

از سال - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ۲۰۱۲ همه - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - موبایل - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - های تاشوی سامسونگ به جز W2018 در آبان ماه به بازار عرضه شده اند، از این رو احتمال می رود در اواسط پاییز شاهد رونمایی از پرچمدار جدید سری تاشو - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سامسونگ باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone