🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا مکش و قدرت جاربرقی بیش از اندازه شده است؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
  2. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
  3. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خرابی قطعات، خرابی موتور، برد، سیم برق و... باعث متوقف شدن کار جاروبرقی میگردد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33743.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

موزیک پلیر Winamp در قالب یک اپلیکیشن موبایل باز می‌گردد

مطمئنا همه با Winamp آشنا هستید؛ موزیک پلیر افسانه‌ای که در سال‌هایی نه چندان دور، با امکانات شخصی‌سازی بی‌نظیری که داشت پای ثابت رایانه‌های شخصی میلیون‌ها کاربر بود. خوشبختانه امروز خبر رسیده که Winamp به ...

مطمئنا همه با Winamp آشنا هستید؛ موزیک پلیر افسانه‌ای که در سال‌هایی نه چندان دور، با امکانات شخصی‌سازی بی‌نظیری که داشت پای ثابت رایانه‌های شخصی میلیون‌ها کاربر بود. خوشبختانه امروز خبر رسیده - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گنبد کاووس استان گلستان - که Winamp به زودی در قالب یک اپلیکیشن موزیک‌پلیر موبایل دوباره از نو متولد می‌شود. به گزارش تک‌کرانچ، در نسخه جدید می‌توانید ضمن گوش دادن آفلاین موزیک، از آهنگ‌های محبوبتان پلی‌لیست بسازید و به ایستگاه‌های رادیویی و پادکست گوش بدهید.

اولین نسخه Winamp در سال 1997 برای پلتفرم ویندوز منتشر شد و توانست به خاطر امکانات خوب شخصی‌سازی‌ اش (از جمله ساخت - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اسکین توسط کاربران) به محبوبیت بالایی برسد. همین محبوبیت سبب شد - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گنبد کاووس استان گلستان - که شرکت AOL این موزیک‌پلیر را در سال 2002 خریداری کند و در نهایت، مالکیت - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گنبد کاووس استان گلستان - این نرم‌افزار در سال - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گنبد کاووس استان گلستان - 2014 به شرکتی تحت عنوان Radionomy رسید.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گنبد کاووس استان گلستان

آخرین - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گنبد کاووس استان گلستان - به‌روزرسانی Winamp به سال 2013 بر‌می‌گردد، بنابراین شنیدن خبر ساخت نسخه جدید این - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گنبد کاووس استان گلستان - موزیک‌پلیر می‌تواند برای طرفداران قدیمی آن بسیار خوشحال‌کننده باشد. مدیر عامل - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گنبد کاووس استان گلستان - Radionomy طی مصاحبه‌ای با تک‌کرانچ، در مورد این آپدیت گفته که سال آینده نسخه کاملا جدیدی از Winamp منتشر می‌شود که ضمن حفظ میراث قدیمی این اپلیکیشن، تجربه‌ کامل‌تری از شنیدن موزیک را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

نسخه جدید قرار است که به طور همزمان برای رایانه‌های دسکتاپ و موبایل منتشر شود، بنابراین باید انتظار داشته باشیم که بین این دو نسخه ارتباط یکپارچه‌ای وجود داشته باشد. هر چند مالکان برنامه هنوز چیزی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گنبد کاووس استان گلستان - در خصوص تعامل این سرویس با پلتفرم‌هایی همچون اپل موزیک یا - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اسپاتیفای به رسانه‌ها نگفته‌اند. طبق گفته مسئولان Radionomy، نسخه شش Winamp در سال 2019 به دست کاربران علاقه‌مند به این سرویس می‌رسد.

به‌روزرسانی: همزمان با اعلام این خبر، اپلیکیشن ویندوز Winamp به نسخه 5.8 ارتقاء یافته که می‌توانید با مراجعه به این آدرس - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گنبد کاووس استان گلستان - آن - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر گنبد کاووس استان گلستان - را دریافت کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گردآفرید نوشته شده درتاریخ 1402/04/03
رفقا سایت ***** جارو برقی کنوود VC2200 شما را با بهترین قیمت و بالاترین گارانتی گنبد کاووس گلستان گدم آباد تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone