🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  4. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40738.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

نسخه پیش نمایش اندروید ۸.۱ برای پیکسل ها و نکسوس ها عرضه شد

همانطور که انتظار می رفت، گوگل یک آپدیت مهم اندروید برای دیوایس های پیکسل و نکسوس عرضه کرد. اندروید ۸.۱ اوریو مه فعلا در نسخه پیش نمایش عرضه شده، بهبودهای مهمی را باعث می شود ...

همانطور که انتظار می رفت، گوگل یک آپدیت مهم اندروید برای دیوایس های پیکسل و نکسوس عرضه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مریوان استان کردستان - کرد. اندروید ۸.۱ اوریو مه فعلا در نسخه پیش نمایش - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مریوان استان کردستان - عرضه شده، بهبودهای مهمی را باعث می شود و سبب می شود تا پردازنده کمکی Pixel Visual Core در پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال فعال شود.

برای مثال،‌ گوگل تغییراتی در نحوه نمایش نوتیفیکیشن ها ایجاد کرد مثل اینکه هر اپلیکیشن فقط محدود به داشتن یک صدای اعلان نوتیفیکیشن برای هر ثانیه است. یعنی پیام های پشت سر هم قرار نیست سر و صدای زیاد و اعصاب خورد کنی به پا کنند.

همچنین، این آپدیت پشتیبانی از مدیریت رنگ والپیپرها را نیز - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مریوان استان کردستان - فراهم کرده و دستگاه های با حافظه رم پایین نیز بهبودی در نحوه اجرای اپلیکیشن ها خواهند داشت.

نسخه پیش نمایش اندروید ۸.۱ اوریو در حال حاضر برای نکسوس 5X، نکسوس 6P، پیکسل C، گوگل پیکسل، گوگل پیکسل XL، گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل 2 XL عرضه شده.

به گفته اهالی مانتین ویو، نسخه کامل اندروید ۸.۱ اوریو قرار است دسامبر امسال عرضه شود. هنوز مشخص نیست این آپدیت چه زمانی برای دیگر برندها ارائه می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone