🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  2. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
  4. سوال: چرا مکش و قدرت جاربرقی بیش از اندازه شده است؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن است با خراب بودن کلید تنظیم شما نتوانید میزان کشش موتور را تنظیم کنید.
  5. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33749.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

مون‌بلان سامیت 2 معرفی شد؛ نخستین ساعت هوشمند مجهز به اسنپدراگون ویر 3100

برای بیش از دو سال، ساعت های هوشمندی که سیستم عامل WearOS را به اجرا در می آوردند به چیپست اسنپدراگون ویر 2100 مجهز بودند که به صورت خاص برای چنین دیوایس هایی توسعه یافته ...

برای بیش از دو سال، ساعت های هوشمندی که سیستم عامل WearOS را به اجرا در می آوردند به چیپست اسنپدراگون ویر 2100 مجهز بودند که به صورت خاص برای چنین دیوایس هایی توسعه یافته بود. اگرچه این چیپست به خوبی از پس - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سوادکوه استان مازندران - نیازهای کاربران بر می آمد اما بعد از دو سال دیگر بیش از حد قدیمی به نظر می رسید. اما حالا زمانه عوض شده و با از راه رسیدن اسنپدراگون ویر 3100 کوالکام می توانیم منتظر - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سوادکوه استان مازندران - اسمارت واچ هایی با عمر باتری بهتر، سرعت پردازش بالاتر و قابلیت های این چنینی باشیم.

حالا نخستین موبایل مجهز به چیپست - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سوادکوه استان مازندران - جدید - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سوادکوه استان مازندران - کوالکام از راه رسیده و مون‌بلان سامیت 2 نامیده می شود. مون‌بلان یکی از نخستین برندهای لوکس جهان است که به عرصه ساعت های هوشمند - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سوادکوه استان مازندران - پا گذاشت و سامیت 2 هم با نیم نگاهی به ویژگی های لوکس ساخته شده. نمایشگر 1.2 اینچی دستگاه از نوع امولد بوده و - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سوادکوه استان مازندران - رزولوشن 390x390 را نمایش در می آورد. گذشته از چیپست اسنپدراگون ویر 3100 نیز، این دستگاه مشخصات تحسین برانگیزی مانند 1 گیگابایت حافظه رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 340 میلی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سوادکوه استان مازندران - آمپر ساعتی را در خود جای داده و تمام این پکیج وزنی معادل 62 گرم خواهد داشت.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سوادکوه استان مازندران

از لحاظ حسگرها، ساعت مون‌بلان سامیت 2 هرآن چیزی که ممکن است انتظار داشته باشید را در خود جای داده؛ از پایشگر ضربان قلب و ارتفاع سنج گرفته تا شتاب سنج و ژیروسکوپ. این دستگاه ضمناً به نمایشگر ضد خط و خش مجهز شده و تا عمق 50 متری آب از خود مقاومت نشان می دهد.

مون‌بلان سامیت 2 قرار است در چهار مدل - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سوادکوه استان مازندران - با بدنه هایی از جنس کربن شبه الماس، فلز دو رنگ، فلز و تیتانیوم از راه برسد و قیمت هر یک از این مدل ها بین 995 الی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سوادکوه استان مازندران - 1230 دلار متغیر خواهد بود. گفتنی است که گرچه با نخستین ساعت هوشمند مجهز به اسنپدراگون ویر 3100 طرف هستیم، اما قیمت دستگاه به خاطر - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سوادکوه استان مازندران - برند - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سوادکوه استان مازندران - لوکس آن بیش از حد گران قیمت است و اگر به دنبال چنین مشخصاتی می گردید، شاید بهتر باشد که اندکی بیشتر برای دیوایس های رقیب با قیمت معقول تر منتظر بمانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فریناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام دوستان سایت ***** جارو برقی فیلیپس FC8087 شما را با مناسبترین قیمت و بهترین گارانتی در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone