🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  2. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34226.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

کاسیو از ساعت هوشمند WSD-F30 رونمایی کرد؛ بیشترین مقاومت و عمر باتری

شرکت کاسیو در نمایشگاه IFA امسال ساعت هوشمند جدید خود، WSD-F30 را به عنوان جدیدترین عضو از سری ساعت های Pro Trek Smart معرفی کرد، خانواده ای که این کمپانی با هدف وزن کمتر و عمر ...

شرکت کاسیو در نمایشگاه IFA امسال ساعت هوشمند جدید خود، WSD-F30 را به عنوان جدیدترین عضو از سری ساعت های Pro Trek Smart معرفی کرد، خانواده ای که این کمپانی با هدف وزن کمتر و عمر باتری بیشتر، دوباره از ابتدا طراحی کرده است.

کاسیو اولین بار در - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر لنگرود استان گیلان - سال 2016 با مدل WSD-F10 وارد بازار پوشیدنی ها شد؛ ساعتی اندرویدی که بسیار بزرگ و متمرکز بر فعالیت های ورزشی چون کوهنوردی بود. بعد از آن نیز مدل WSD-F20 در سال 2017 قدم به دنیای رقابت گذاشت که از قابلیت هایی چون نقشه های آفلاین و GPS برخوردار بود.

حالا ساعت جدید WSD-F30 - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر لنگرود استان گیلان - تمامی آن ویژگی ها و امکانات را این بار در فریمی کوچکتر (3.9 میلی متر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر لنگرود استان گیلان - نازک تر) به همراه می آورد و حتی حاشیه ای بسیار کوچکتر از مدل قبل دارد. این کمپانی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر لنگرود استان گیلان - همچنین صفحه سیاه و سفید ساعت هایش را - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر لنگرود استان گیلان - نیز بهبود بخشیده؛ زیرا WSD-F30 علاوه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر لنگرود استان گیلان - بر زمان، می تواند اطلاعات بیشتری چون فشار اتمسفر و ارتفاع را نیز به نمایش بگذارد.

همچنین این بار - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر لنگرود استان گیلان - تمرکز خاصی روی عمر باطری بیشتر بوده است. الگوریتم جدیدی که در ساعت اندرویدی جدید کاسیو به - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر لنگرود استان گیلان - کار رفته، عمر باطری آن را از یک و - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر لنگرود استان گیلان - نیم روز تا سه روز در حالت Extened افزایش می - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر لنگرود استان گیلان - دهد. در این حالت دسترسی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر لنگرود استان گیلان - ساعت به امکاناتی چون نقشه های آفلاین و اطلاعات سنسورها محدود می شود و در حالت مونوکروم که تنها ساعت و اطلاعات سنسورها مشخص است، این زمان به یک ماه نیز می رسد.

بر خلاف دیگر ساعت های این خانواده، WSD-F30 از طراحی بسیار مقاومی بهره می برد که می تواند شوک الکتریکی، سقوط و هر اتفاق - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر لنگرود استان گیلان - دیگری را که ممکن است به هنگام ورزش - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر لنگرود استان گیلان - کردن در خارج از خانه بیافتد، تحمل کند. این مدل در رنگ های نارنجی، آبی و مشکی به بازار عرضه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر لنگرود استان گیلان - خواهد شد ولی هنوز قیمت و تاریخ عرضه شان مشخص نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone