🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  2. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  5. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34236.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

صدا و سیما وقت داد، جهرمی افشا نکرد

آذری جهرمی وزیر ارتباطات امشب حدود ۴۵ دقیقه مهمان برنامه «تیتر امشب» شبکه خبر بود اما این زمان به بیان کارنامه یک سال گذشته وزارت ارتباطات و پاسخ به سوالاتی تکراری گذشت. مجری برنامه که ...

آذری جهرمی وزیر ارتباطات امشب حدود ۴۵ دقیقه مهمان برنامه «تیتر امشب» شبکه خبر بود اما این زمان به بیان کارنامه - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر صایین قلعه استان زنجان - یک سال گذشته وزارت ارتباطات و پاسخ به سوالاتی تکراری گذشت.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر صایین قلعه استان زنجان

مجری برنامه که انتظار داشت جهرمی افشاگری‌های مهمی داشته باشد، جز چند سوال تکراری، پرسش مشخصی برای پیشبرد مصاحبه‌اش نداشت اما وزیر ارتباطات تصمیم گرفت در مورد فرایندهای فسادآور، امضاهای طلایی و چرایی عدم پیشرفت دولت الکترونیکی افشاگری نکند و بگوید که یکشنبه آینده به این منظور به رسانه ملی می‌آید.

وزیر ارتباطات، امشب برای بار چندم اعلام کرد که طرح - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر صایین قلعه استان زنجان - رجیستری باعث گرانی موبایل نشده است و البته آب پاکی را هم - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر صایین قلعه استان زنجان - روی دست خریداران ریخت و گفت موبایل به قیمت گذشته برنمی‌گردد چون ارز - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر صایین قلعه استان زنجان - باید با قیمت حدود ۸ هزار تومان تامین شود. البته او وعده داد که با - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر صایین قلعه استان زنجان - ترخیص ۷۰۰ هزار موبایل از گمرک، حباب ناشی از کمبود کالا از بین خواهد رفت.

آذری - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر صایین قلعه استان زنجان - جهرمی تعداد کاربران فعال در پیام‌رسان‌های داخلی را نیز ۱۰ میلیون نفر اعلام کرد و در خصوص - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر صایین قلعه استان زنجان - چرایی ادامه فعالیت تلگرام - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر صایین قلعه استان زنجان - طلایی و هاتگرام گفت:

«پس از فیلتر شدن تلگرام تصمیمی که در مرکز ملی فضای مجازی گرفته شد این بود که پوسته‌هایی در داخل وجود داشته باشد چون ۴۵ میلیون کاربر وجود داشت و پیام رسان‌های - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر صایین قلعه استان زنجان - داخلی ظرفیت ۱۵ میلیون کاربر داشتند. مسئول هماهنگی این حوزه مرکز ملی فضای مجازی است و باید در رابطه با آن تصمیم گیری کند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سامره نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
منطقه طالقانی صایین قلعه تعمیر دارید.
پاسخ: بله در طالقانی شهر صایین قلعه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone