🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  2. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34213.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

توییتر ممکن است فهرستی از افراد برای آنفالو کردن را به شما پیشنهاد کند

به گفته مت ناوارا، مدیر سابق شبکه‌های اجتماعی وبسایت The Next Web توییتر مشغول آزمایش قابلیتی بوده که به کاربران آنفالو کردن بعضی حساب‌های کاربری را پیشنهاد می‌کرده. ظاهرا این آزمایش فقط چند روز به ...

به گفته مت ناوارا، مدیر سابق شبکه‌های - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قروه استان کردستان - اجتماعی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قروه استان کردستان - وبسایت The Next Web توییتر مشغول آزمایش قابلیتی بوده که به کاربران آنفالو کردن بعضی حساب‌های کاربری را پیشنهاد می‌کرده. ظاهرا این آزمایش فقط چند روز به طول انجامیده، اما بازخوردهای زیادی داشته است.

یکی از مقامات توییتر در گفتگو با وبسایت ورج دلیل آزمایش چنین قابلیتی را این گونه توصیف می‌کند: «ما می‌دانیم که مردم در توییتر یک تایملاین مناسب می‌خواهند. یک روش برای رسیدن به چنین تایملاینی این است که افرادی که معمولا با آن‌ها سر و کار ندارید را آنفالو کنید. بنابراین ما یک آزمایش بسیار کوچک انجام دادیم تا - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قروه استان کردستان - به واسطه آن حساب‌های کاربری که مردم با آن‌ها درگیر نبودند را برای آنفالو کردن به آن‌ها پیشنهاد کنیم.»

اگر چه آزمایش این قابلیت به خودی خود مسئله‌ی جنجال برانگیزی نیست، اما در صورت ارائه برای توییتر می‌تواند مشکلات زیادی را برای این شبکه اجتماعی بیافریند. دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا و راست گرایان محافظه کار این کشور معتقدند که توییتر حامی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قروه استان کردستان - لیبرال‌هاست است و از روش‌های مختلفی مثل مسدود کردن حساب‌های کاربری، گرفتن نشان تأیید حساب کاربری یا حتی کاستن از اولویت نمایش - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قروه استان کردستان - توییت‌های راست گرایان - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قروه استان کردستان - به صورت الگوریتمی، در حق آن‌ها بی عدالتی می‌کند.

اگر چه تمام ادعاهای آقای ترامپ تا کنون بی اساس بوده و به اثبات نرسیده، اما او - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قروه استان کردستان - همچنان از حمله به کمپانی‌های تکنولوژی دست بردار نیست. رئیس جمهور آمریکا روز - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قروه استان کردستان - گذشته مدعی شد که گوگل اخبار مثبت مرتبط با او را از نتایج خود حذف می‌کند.  وی همچنین به فیسبوک و - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قروه استان کردستان - توییتر هم «هشدار داد» که در این ورطه نیفتند چرا که در این صورت دولت آمریکا به این اقدامات واکنش نشان خواهد داد.

شکی نیست که توییتر با ادامه آزمایش این قابلیت، آتش انتقادات از خود را شعله‌ور تر خواهد کرد. اگر چه ارائه قابلیتی برای آنفالو کردن افراد به خودی خود چیز بدی نیست، ولی «زمان» آزمایش آن موضوعی است که آن را به قابلیتی جنجالی تبدیل کرده و در صورت ادامه توییتر را با مشکلات زیادی مواجه خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone