🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  3. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34208.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

رونمایی دل از لپ تاپ ۱۴ اینچی اینسپایرون ۵۰۰۰

لپ تاپ ۱۴ اینچی اینسپایرون ۵۰۰۰ به گونه ای طراحی شده که در عین کاربری آسان، مقرون به صرفه نیز باشد. دل برای تکمیل ضیافتش در IFA 2018 از محصول جدید سری اینسپایرون ۵۰۰۰ رونمایی ...

لپ تاپ ۱۴ اینچی اینسپایرون ۵۰۰۰ به گونه ای طراحی شده که در عین کاربری آسان، مقرون به صرفه نیز باشد.

دل برای تکمیل ضیافتش در IFA 2018 از محصول جدید سری اینسپایرون ۵۰۰۰ رونمایی کرده که در دو مدل ۵۴۸۲ و ۵۴۸۱ جای گرفته و میزبان جدیدترین پردازنده های اینتل i5-8265U ، Core i7-8565U و i3-8145 هستند.

قدرتمندترین پیکربندی اینسپایرون ۵۰۰۰ که به مدل ۵۴۸۲ مربوط است شامل پردازنده نسل هشتم Core i7-8565U، رم ۳۲ گیگابیتی DDR4، پردازشگر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آستارا استان گیلان - گرافیکی جی فورس MX 130 با ۲ گیگابایت ظرفیت و حافظه داخلی مرکب از ۲۵۶ - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آستارا استان گیلان - گیگابایت SSD PCIe در - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آستارا استان گیلان - کنار ۲ ترابایت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آستارا استان گیلان - HDD است.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آستارا استان گیلانقدرت پردازنده و رم دستگاه قانع کننده به نظر می رسد اما پردازشگر جی فورس MX 130 کمی از گرافیک اینتل UHD 620 مدل ۵۴۸۱ قوی تر است.

نمایشگر ۱۴ اینچی اینسپایرون ۵۰۰۰ با پنل IPS LCD و رزولوشن 768p یا 1080pنه تنها از فرمان های لمسی بلکه از قلم دیجیتال نیز پشتیبانی می کند که به عنوان آپشن اختیاری به خریدار عرضه خواهد شد. این نمایشگر با روشنایی ۲۲۰ نیتی در فضای باز احتمالا وضوح قابل قبولی نخواهد داشت. تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آستارا استان گیلانبدنه دستگاه ابعادی برابر با ۳۲۸ در ۲۳۲.۸ در ۱۹.۹۵ میلی متر و - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آستارا استان گیلان - وزنی معادل ۱.۷۵ کیلوگرم دارد. چرخش ۳۶۰ درجه ای لولا امکان اجرای بازی، تماشای ویدئو و انجام امور مختلف در حالت تبلت را فراهم می آورد. با این حال تعلق داشتن به سری اینسپایرون به معنی افزایش حاشیه های نمایشگر و قابلیت های کمتر نسبت به سری اینسپایرون ۷۰۰۰ خواهد بود.

پورت های در نظر گرفته شده نیز شامل USB Type-C، HDMI 1.4b ، USB 2.0، دو USB 3.1، جک صوتی و درگاه کارت SD است. تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آستارا استان گیلاناین کمپانی از شاسی لپ تاپ مذکور برای توسعه کرم بوکی تبدیل پذیر استفاده کرده که از پردازنده Core i3-8130U و ۴ گیگابایت رم بهره خواهد برد.

لپ تاپ ۱۴ اینچی اینسپایرون ۵۰۰۰ و کروم بوک مذکور از دهم مهر ماه و با قیمت پایه ۶۰۰ دلار به بازار راه پیدا خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone