🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  2. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  3. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  4. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  5. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12726.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

چرا گوشی‌ها با پیکربندی ماژولار و مشابه لپ‌تاپ‌ها ساخته نمی‌شوند؟

عاشقان دنیای تکنولوژی برای مدتی بسیار طولانی راجع به این موضوع بحث کرده‌اند و به شکلی اجتناب‌ناپذیر، هر از چندگاهی دوباره این سوال به گوشمان می‌خورد: چرا نمی‌توان موبایلی با پیکربندی دلخواه خرید؟ درست مانند ...

عاشقان دنیای تکنولوژی برای مدتی بسیار طولانی راجع به این موضوع بحث کرده‌اند و به شکلی اجتناب‌ناپذیر، هر از چندگاهی دوباره این سوال به گوشمان می‌خورد: چرا نمی‌توان موبایلی با پیکربندی دلخواه خرید؟ درست مانند لپ‌تاپ‌ها. مردم بسته به نیازهای خود، به دنبال مشخصات گوناگونی برای چیزهایی نظیر - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان - نمایشگر و دوربین در موبایل‌های هوشمند می‌گردند.

به همین ترتیب، این منطق مطرح می‌شود که کاربران باید بتوانند موبایلی شخصی‌سازی شده را سفارش دهند که دقیقا مطابق نیازهایشان ساخته شده و احتمالا دوام بسیار بیشتری هم خواهد داشت. این‌طور نیست که حافظه ذخیره سازی و حافظه رم تنها دغدغه مردم هنگام خرید موبایل‌های هوشمند باشد.

اما حقیقت آنقدرها با این رویا همسو نیست. همانطور که گوگل هنگام کار روی Project Ara دریافت، مشکلات عملی در ارائه پیکربندی متغیر و طراحی ماژولار موبایل‌های هوشمند کم نیست. برخی از مشکلات در واقع مشکلات فنی هستند، برخی دیگر خیلی ساده به ملاحظات تجاری ارتباط دارند. به همین خاطر است - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان - که به احتمال فراوان باید به موبایل‌هایی با مشخصات از پیش تعیین شده و غیر قابل - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان - دستکاری راضی باشید، حداقل فعلا.

پیکربندی متغیر از - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان - لحاظ تجاری منطقی نیست

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان

موبایل‌ها در مقادیر بسیار بسیار بیشتری نسبت به - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان - کامپیوترها به فروش می‌روند. محققان موسسه آماری گارنر می‌گویند که تنها در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۰، بالغ بر ۳۶۶.۶ میلیون موبایل هوشمند به فروش رفته است. برای مقایسه، در همین بازه زمانی شاهد عرضه ۷۱.۴ میلیون کامپیوتر شخصی به بازار بوده‌ایم. تازه داریم درباره بازاری صحبت می‌کنیم که تحت - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان - تاثیر پاندمی کووید-۱۹ قرار گرفته و لپ‌تاپ‌ها عملکردی به مراتب بهتر از چند سال اخیر از خود به نمایش می‌گذارند.

هرچه انتخاب بیشتری به کاربران بدهید، در واقع گام‌های بیشتری به پروسه تولید اضافه کرده‌اید

همین ابعاد تولید باعث می‌شود که ارائه موبایل‌های شخصی‌سازی شده با مشخصات گوناگون، کاری بسیار دشوارتر باشد. هرچه انتخاب بیشتری به - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان - کاربران بدهید، در واقع گام‌های بیشتری به پروسه تولید اضافه کرده‌اید. به این شکل شاهد کاهش سرعت روند تولیدی خواهیم بود که در حالت معمول، باید با بالاترین - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان - سرعت ممکن کار را به اتمام - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان - برساند. به این ترتیب موبایل‌های کمتری روانه بازار - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان - می‌شوند و با عرضه کمتر، - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان - کمپانی‌ها باید کاهش درآمد خود را با قیمت‌گذاری‌های بالاتر جبران کنند. اگر از پرداخت ارقام پریمیوم برای موبایل‌هایی نظیر - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان - گلکسی اس ۲۱ یا آیفون ۱۲ - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان - خوشتان نمی‌آید، قطعا از پرداخت هزینه اضافه برای امکان انتخاب رزولوشن نمایشگر یا پردازنده متنفر خواهید بود.

و بیایید مشکلات لجستیکی پشتیبانی از چنین موبایل‌هایی را فراموش نکنیم. - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان - هرچه گزینه‌های شخصی‌سازی کمتری پیش روی کاربران باشد، توسعه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان - پشتیبانی مشتریان کاری آسان‌تر خواهد بود. زمان‌بندی به‌روزرسانی‌های سیستم عامل و تعمیرات موبایل‌های هوشمند همین حالا به اندازه کافی طول می‌کشد. حالا تصور کنید که ترکیبی مشخص از قطعات سخت‌افزاری باعث بروز یک باگ شود و در این صورت شاهد کابوسی به تمام معنا خواهیم بود.

دشواری فنی

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان

ذات طراحی موبایل‌های هوشمند باعث می‌شود که شخصی‌سازی بسیار چالش‌برانگیز باشد. درحالی که لپ‌تاپ‌ها معمولا آنقدر بزرگ هستند که ماژول‌های قابل تعویض (حتی اگر فقط در کارخانه را در نظر بگیریم) دارند، موبایل‌ها دیوایس‌هایی کوچک و بسیار متراکم به حساب می‌آیند که فضای تنفس چندان ندارند. پردازنده، پردازشگر گرافیکی، - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان - حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی همگی به فاصله اندکی از یکدیگر تعبیه شده‌اند - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان - و کمپانی‌های سازنده نیز به حذف قابلیت‌هایی مانند جک‌های هدفون پرداخته‌اند تا فضا را اندکی بازتر کنند. حتی ساخت ورژن مبتنی بر اتصالات 5G هم نیازمند استفاده از آنتن‌های متفاوت است. به همین ترتیب، فروش قطعات ماژولار بسیار دشوار است.

ذات طراحی موبایل‌های هوشمند باعث می‌شود - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان - که شخصی‌سازی بسیار چالش‌برانگیز باشد

استانداردها هم می‌توانند یک مشکل دیگر باشند - یا شاید عدم وجود استانداردها. هنگام استفاده از استانداردهای تثبیت شده مانند سوکت‌های پردازنده، اسلات‌های رم - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان - و رابط‌های کاربری حافظه، ارائه گزینه‌های مختلف به مشتریان، کاری نسبتا آسان برای تولیدکنندگان لپ‌تاپ‌ها خواهد بود. اما تولیدکنندگان موبایل به چنین امکاناتی دسترسی ندارند. آن‌ها - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان - یا باید پردازنده‌های مخصوص خود را برای قطعات قابل تعویض بسازند یا امیدوار باشند که تمام صنعت به سمت فرمت‌های رایج حرکت کند. متاسفانه، هیچ‌کدام از - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان - این دو گزینه محتمل جلوه نمی‌کنند.

بیایید نرم‌افزار را نیز از یاد نبریم. اندروید رویکردی شبیه به پی‌سی در قبال درایورها در پیش نمی‌گیرد. کرنل باید برای یک سخت‌افزار خاص بهینه‌سازی شود و ارائه گستره وسیعی از انتخاب‌های سخت‌افزاری می‌تواند دستکاری‌های کرنل را - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان - به شکلی کابوس‌وارانه پیچیده سازد. تازه به‌روزرسانی‌های فرمور و استفاده از مشخصات سخت‌افزاری درون اپلیکیشن‌ها را در نظر نگرفته‌ایم - برای مثال یک قابلیت زوم هیبریدی چطور قرار است با گستره وسیعی از قطعات دوربین سازگاری داشته باشد؟ - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان - در صورت دسترسی به چنین موبایلی، باید منتظر تعویق‌های بسیار - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان - طولانی‌مدت در عرضه به‌روزرسانی‌های سیستم عامل باشید و شما آپدیت‌ها نیز احتمالا کاهش خواهد یافت.

تولیدکنندگان یا باید پردازنده‌های مخصوص خود را برای قطعات قابل تعویض بسازند یا امیدوار باشند که تمام صنعت به سمت فرمت‌های رایج - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان - حرکت کند

گوگل به تشریح برخی از مشکلات موجود در پروژه شکست‌خورده Ara پرداخته است. پروتوتایپ‌ها نشان می‌دهند که کانسپت یک موبایل‌ کاملا ماژولار در تئوری امکان‌پذیر است. اما این کمپانی باید یک استاندارد ماژول تازه را از - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان - نو می‌ساخت، با شرکا برای پشتیبانی دائمی چانه می‌زد و به اکتشاف ورژن‌های گوناگون از هر قطعه سخت‌افزاری می‌پرداخت. جای غافلگیری ندارد که گوگل این پروژه را ابتدا به تعویق انداخت و در نهایت به صورت کامل آن را کنار گذاشت، زیرا با گذشت چند سال، پیشرفت بسیار اندکی به چشم می‌خورد. اگر - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان - کاربران خود قادر به تغییر دادن ماژول‌ها نباشند، عرضه چنین موبایل‌هایی اندکی آسان‌تر خواهد شد، اما تولیدکنندگان همچنان باید دست به تلاشی به مراتب گستره‌تر نسبت به ساخت یک طراحی ثابت بزنند.

آیا اصلا از چنین موبایلی استفاده می‌کنید؟

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان

در نهایت این سوال مطرح می‌شود که آیا اصلا موبایل‌هایی با پیکربندی شخصی‌سازی شده می‌توانند تفاوتی ایجاد کنند یا خیر. موبایل‌ها با سرعت زیادی به قدرت پردازشی هرچه بیشتر دست می‌یابند و یک موبایل میان‌رده مانند پیکسل 4a گوگل نیز نیازهای قشر وسیعی از مردم را برطرف می‌سازد. اگر بهبود به وجود آمده آنقدرها چشمگیر نباشد، اصلا چرا باید موبایل‌مان را با یک پردازنده سریع‌تر یا نمایشگری شفاف‌تر به‌روزرسانی کنیم؟ خصوصا - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان - وقتی که موبایلی با مشخصات بهتر را می‌توان در بازار یافت.

اگر به دنبال تجربه بازی Call of Duty Mobile یا ادیت یک ویدیوی خانوادگی باشید، شخصی‌سازی مشخصات موبایل قرار - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان - نیست چیزی را برایتان تغییر دهد

انتظارات از نرم‌افزار موبایل‌های هوشمند و نرم‌افزار لپ‌تاپ‌ها نیز کاملا متفاوت است. درحالی که کاربران کامپیوترهای شخصی انتظار سخت‌افزاری به اندازه کافی قدرتمند برای اجرای بازی‌های جدید و اپلیکیشن‌های حرفه‌ای را دارند، چنین چیزی را نمی‌توان راجع به جهان موبایل‌ها گفت. اگر به دنبال تجربه بازی Call of Duty Mobile یا ادیت یک ویدیوی خانوادگی باشید، شخصی‌سازی مشخصات موبایل - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان - قرار نیست چیزی را - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان - برایتان تغییر دهد. به احتمال بسیار زیاد، حداقل یک موبایل دیگر در بازار وجود دارد که آنچه می‌خواهید را محقق می‌کند و نیازی به شخصی‌سازی نخواهد بود.

البته نمی‌گوییم که کاربران هیچوقت قدردان گزینه‌های قابل شخصی‌سازی در موبایل‌های شبیه به لپ‌تاپ‌ها نخواهند بود. بازار اسمارت‌فون شدیدا گسترده است و هیچ مدلی نمی‌تواند به تنهایی اکثر مردم را راضی کند، چه برسد به تمام مردم. با این همه، تصور - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشتپر استان گیلان - این نیز سخت است که مردم به خرید یک مدل اندک ارتقایافته (یا اندک تضعیف شده) از یک موبایل تن دهند و در عوض خیلی ساده به سراغ خانواده بعدی نروند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پاکفر نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام دوست عزیز، خیلی از مردم در شهر هشتپر این مدل کولر گازی اسنوا SF-48CZCH-TS را دارند و مشکلات مربوط به آن را نیز تجربه کرده‌اند. پر از شن و خاک می‌شود که عملکرد کولر را کاهش می دهد به خصوص در روزهای گرم. اما به راحتی می توان آن را با تمیز کردن فیلتر آن، تعمیر کرد.

برای تمیز کردن فیلتر کولر گازی ابتدا باید آن را از داخل دستگاه خارج کنید و با شلیک شیر، تمامی گرد و غبار را از آن پاک کنید. سپس با آب سرد و شوینده ملایم به آن خوبی دهید و به خوبی خشک کنید. سپس فیلتر را دوباره در دستگاه قرار دهید.

در صورتی که مشکل شما مربوط به تعمیر دیگر قسمت‌های کولر گازی باشد می‌توانید به تعمیرگاه‌ها یا فروشگاه‌هایی که این مدل کولر گازی را به فروش می‌رسانند بروید و از آن‌ها خدمات تعمیر و نگهداری دریافت کنید.

امیدوارم این راهنما برای شما مفید باشد. موفق باشید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone