🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34225.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

موبایل میان رده HTC U12 Life با دوربین دوگانه و جک هدفون معرفی شد

کمپانی HTC همچنان به عرضه تلفن های موسوم به «میان رده پریمیوم» پایبند بوده و حالا نسل جدید این محصولات را با مدل «U12 Life» معرفی کرده است. اسمارتفون جدید شرکت تایوانی که جایگزین مدل ...

کمپانی HTC همچنان به عرضه تلفن های موسوم به «میان رده پریمیوم» پایبند بوده و حالا نسل جدید این محصولات را با مدل «U12 Life» معرفی کرده است.

اسمارتفون جدید شرکت تایوانی که جایگزین مدل U11 Life خواهد شد، از یک نمایشگر +FHD با نسبت ابعاد 2:1 بهره مند شده که کنتراست تصویر 1500:1 را ارائه می دهد. نکته جالب اینکه HTC بر خلاف سایر تولیدکنندگان، از بریدگی نمایشگر صرف نظر کرده و تنها قدری از حاشیه ها در بالا و پایین صفحه کاسته است.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مرند زنجان استان زنجانتعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مرند زنجان استان زنجان

اما مهمترین تغییر نسبت به مدل سال قبل، طراحی میان رده جدید HTC - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مرند زنجان استان زنجان - است که در دو رنگ «ارغوانی گرگ و میش» و «آبی نور ماه» عرضه خواهد شد. البته این رنگ ها در ساختار گوشی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مرند زنجان استان زنجان - به صورت دورنگ به کار گرفته شده اند که در کنار سطح صیقلی دستگاه، جلوه زیبایی به آن می بخشند.

جک 3.5 میلی متری هدفون در HTC U12 Life بازگشته است

در زمینه مشخصات سخت افزاری، U12 Life به چیپست اسنپدراگون 636 و رم 4 یا 6 گیگابایتی مجهز شده که به ترتیب برای مدل های 64 و 128 گیگابایتی در نظر گرفته شده اند. در ضمن امکان افزایش فضای ذخیره سازی با استفاده از کارت حافظه نیز وجود دارد که یکی از اسلات های - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مرند زنجان استان زنجان - سیم کارت را اشغال - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مرند زنجان استان زنجان - خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مرند زنجان استان زنجان

دوربین اصلی U12 Life هم یک ماژول دوگانه است که از سنسورهای 16 و 5 مگاپیکسلی بهره می برد. دوربین سلفی اما یک حسگر 13 مگاپیکسلی داشته و گشودگی دهانه لنز هر دو ماژول اصلی و ثانویه f/2.0 است.

سایر موارد نیز به اسپیکرهای استریو، باتری 3600 میلی آمپر ساعتی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مرند زنجان استان زنجان - و اندروید 8.1 با رابط کاربری HTC Sense محدود می شود اما نکته قابل توجه، بازگشت جک 3.5 میلی متری هدفون بوده که بنا به گفته های شرکت، به واسطه ابعاد 6 اینچی و بیشتر بودن فضای داخلی ممکن شده است.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مرند زنجان استان زنجان

گفتنی است HTC U12 Life تا پایان تابستان - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مرند زنجان استان زنجان - با قیمت 350 یورو به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone