🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  2. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  3. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  4. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34223.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

ال جی از سری مانیتورهای گیمینگ جدید UltraGear رونمایی کرد

شرکت کره‌ای ال جی در نمایشگاه IFA امسال از سری جدید مانیتورهای گیمینگ خود رونمایی کرد. مانیتورهای ۳۴ اینچی سری UltraGear دارای نمایشگر IPS هستند و نسبت تصویر ۲۱:۹ و رزولوشن ۳۴۴۰x۱۴۴۰ را به معرض چشم بیننده می‌گذارند. ...

شرکت - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر پارس آباد استان اردبیل - کره‌ای ال جی در نمایشگاه IFA امسال از سری جدید مانیتورهای گیمینگ خود رونمایی کرد. مانیتورهای ۳۴ اینچی سری UltraGear دارای نمایشگر IPS هستند و نسبت تصویر ۲۱:۹ و رزولوشن ۳۴۴۰x۱۴۴۰ را به معرض چشم بیننده می‌گذارند.

ال جی با رونمایی از سری جدید UltraGear قصد دارد به رقیب - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر پارس آباد استان اردبیل - قدرتمندی برای محصولات - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر پارس آباد استان اردبیل - مشابه - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر پارس آباد استان اردبیل - الین‌‌ور و ایسر تبدیل شود. با توجه به ویژگی‌های مانیتورهای جدید احتمالا این رقابت، رقابت - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر پارس آباد استان اردبیل - آسانی خواهد بود. چرا که مانیتورهای ال جی هم از واحد پردازنده گرافیکی انویدیا و AMD پشتیبانی کرده و هم رزولوشن بالاتری از مانیتورهای رقیب ارائه می‌کنند.

مانیتورهای ۳۴ اینچی سری UltraGear دارای نمایشگر IPS هستند

در حال حاضر دو مانیتور در سری UltraGear معرفی شده: 34GK950G و 34GK950F که شباهت بسیار زیادی به هم دارند، با این تفاوت که - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر پارس آباد استان اردبیل - مدل G از تکنولوژی انویدیا G-Sync پشتیبانی می‌کند و ضمنا نرخ به‌روزرسانی تصویر پایین‌تری از مدل F دارد. مدل G در صورت اوورکلاک شدن حداکثر نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را ارائه - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر پارس آباد استان اردبیل - می‌دهد اما مدل F با تکیه بر تکنولوژی FreeSync 2 رادئون این مقدار را به ۱۴۴ هرتز افزایش می‌دهد.

اما یک موضوع شاید باعث شود که باز هم مدل G را به F ترجیح بدهید، آن هم این که مدل G از سیستم نورپردازی Sphere Lighting ال جی پشتیبانی می‌کند. بنابراین اگر گیمر هستید و مانیتور زیباتری می‌خواهید، - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر پارس آباد استان اردبیل - احتمالا مدل G را ترجیح خواهید داد.

از منظر طراحی بدنه، هر دو مانیتور جدید ال جی بدون حاشیه هستند و کمی در نمایشگر انحنا دارند که از انعکاس نور جلوگیری می‌کند. همچنین به لطف پایه گردان، می‌توانید زاویه نمایشگر را به طور - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر پارس آباد استان اردبیل - دلخواه - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر پارس آباد استان اردبیل - تنظیم کنید. از دیگر ویژگی‌های این دو مانیتور نیز می‌توان به یک درگاه DisplayPort 1.2، یک - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر پارس آباد استان اردبیل - درگاه HDMI، دو درگاه یو اس بی ۳.۰، کابل دی سی و جک سه و نیم میلیمتری هدفون اشاره کرد.

ال جی هنوز در مورد قیمت و زمان عرضه این دو مانیتور صحبتی به میان نیاورده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone