🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  5. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25747.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

رکوردشکنی علی بابا در روز مجردها؛ 13 میلیارد دلار فروش در یک ساعت

امروز (11 نوامبر) به بهانه روز مجردها (Singles' Day)، غول تجارت الکترونیک این کشور یعنی علی بابا فستیوال سالانه خرید خود را آغاز کرده و در همان ساعت اولیه رکورد زنی کرد. به گزارش این ...

امروز (11 نوامبر) به بهانه روز مجردها (Singles' Day)، غول تجارت الکترونیک این کشور یعنی علی بابا فستیوال سالانه خرید خود را آغاز کرده و در همان ساعت اولیه رکورد زنی کرد. به گزارش این شرکت، مشتریان چینی در ساعت اولیه شروع فستیوال، بیش از 13 میلیارد دلار (معادل 91.2 میلیارد یوان چین)، خرید کرده اند.

رقم فوق برای علی بابا یک رکورد محسوب می شود چون این کمپانی در فستیوال سال گذشته خود مجموعاً 30 میلیارد دلار فروخته بود. حال با این رکوردزنی که تنها - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شاندیز استان خراسان - در یک ساعت حاصل شده، می توان به عبور از فروش سال قبل و ثبت رکورد جدید برای این کمپانی امیدوار بود. این شرکت کمتر از 30 دقیقه پس از به روز رسانی ساعتی خود، اعلام کرد که - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شاندیز استان خراسان - میزان کل فروش، از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شاندیز استان خراسان - 17.2 میلیارد دلار عبور کرده است.

فستیوال خرید سالانه علی بابا در سال 2019

روز مجردها، نسخه چینی آمازون پرایم دی (Amazon's Prime Day) برای علی بابا محسوب شده و با این که مخصوص مجردهاست ولی در چند دهه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شاندیز استان خراسان - گذشته دامنه آن گسترده تر شده است. شرکت علی بابا هر ساله هیاهوی زیادی پیرامون تخفیف های روزانه خود به راه انداخته و توجه مشتریان را - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شاندیز استان خراسان - از سراسر دنیا جلب می کند.

علی بابا به تقلید از آمازون تلاش زیادی می کند تا مشتریان، فستیوال های خرید این کمپانی را همانند تعطیلات - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شاندیز استان خراسان - رسمی بشناسند. این شرکت رویداد سال 2019 را با حضور «تیلور سوئیفت»، خواننده و ترانه سرای آمریکایی افتتاح کرد و آمار خریدهای مشتریان را به طور زنده و مرتب منتشر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شاندیز استان خراسان - می کند.

فستیوال خرید علی بابا بدون حاشیه نبوده است. منتقدان، این شرکت را به خاطر ارسال بیش از 1 میلیارد مرسوله پستی در تنها یک روز - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شاندیز استان خراسان - و اثرات مخربی که این کار روی محیط زیست می گذارد، به باد انتقاد گرفته اند. - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شاندیز استان خراسان - البته این شرکت بازوی لجستیکی خود به نام Cainiao را مامور برپایی 75 هزار مرکز بازیافت کرده و قول داده در همکاری با شرکت های پست، جعبه ها و ضایعات پستی را جمع آوری کند.

علی بابا پیش بینی می کند بیش از 500 میلیون نفر در فستیوال خرید این - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شاندیز استان خراسان - شرکت در سال 2019 شرکت کنند.

[به روز رسانی]:

همانطور که انتظار می رفت علی بابا موفق شد با 38.4 میلیارد دلار فروش در فستیوال خرید خود در روز مجردها، رکورد سال قبل (31 میلیارد دلار) را با اختلاف 7 میلیارد دلاری بشکند. تعداد کل مرسولات پستی نیز در این روز به 1.3 میلیارد رسید که نسبت به 812 میلیون بسته ارسالی در سال 2018 یک رکورد محسوب می شود. بخشی از این - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شاندیز استان خراسان - رکوردشکنی به خاطر هدیه دادن رمزارز به کاربران آمریکایی بوده است.

حدود 300 برند شامل اپل، نایک، Estée Lauder و جورجو آرمانی، محصولات خود به - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شاندیز استان خراسان - ارزش بیش از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شاندیز استان خراسان - 14.3 میلیون دلار را به فروش رساندند. بزرگ ترین کشورهای فروشنده جنس به چین از طریق علی بابا نیز ایالات متحده، ژاپن، کره جنوبی، استرالیا، آلمان، فرانسه، بریتانیا، نیوزلند، ایتالیا و کانادا بوده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone