🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  3. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25767.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

پیکسل 4 ایکس ال در تست مقاومت از 4 طرف شکست [تماشا کنید]

گوگل به خاطر نابود کردن فناوری تشخیص چهره در پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال و همچنین قیمت بالای آنها، زیر تیغ انتقادات است. حال «زک نلسون» از کانال یوتیوبی JerryRigEverything در تست مقاومت ...

گوگل به خاطر نابود کردن فناوری تشخیص چهره در پیکسل - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رویان استان مازندران - 4 - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رویان استان مازندران - و پیکسل 4 ایکس ال و همچنین قیمت بالای آنها، زیر تیغ انتقادات است. حال «زک نلسون» از کانال - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رویان استان مازندران - یوتیوبی JerryRigEverything در تست مقاومت پیکسل 4 ایکس ال نقطه ضعف - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رویان استان مازندران - بسیار بزرگی در آن پیدا کرده که کاربر را به کل از خرید این گوشی منصرف می کند.

«نلسون» اواخر مهر ماه سال 97، مقاومت گوشی پیکسل 3 ایکس ال - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رویان استان مازندران - را آزمایش کرد که این میانرده موفق شد از تست خمش سربلند بیرون بیاید. اما امسال پیکسل 4 ایکس ال 900 دلاری در - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رویان استان مازندران - تست خمیده شدن از چهار طرف شکست. خودتان ببینید:

بسیاری از گوشی هایی که قیمت بسیار کمتری از پیکسل 4 ایکس ال دارند، هیچ آسیبی در تست خمش ندیده اند و - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رویان استان مازندران - شکستن پیکسل 4 ایکس ال از 4 طرف بسیار شوکه کننده است. خوشبختانه نمایشگر این گوشی بعد از وارد آمدن آسیب جدی به بدنه، همچنان قابل استفاده - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رویان استان مازندران - بود.

گوگل مکان های نامناسبی را برای تعبیه آنتن ها در فریم فلزی پرچمدار خود انتخاب کرده و همین - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رویان استان مازندران - آنتن ها به - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رویان استان مازندران - پاشنه آشیل این گوشی تبدیل شده اند. با اینکه این شرکت به خوبی آنتن ها را زیر لایه ای ضخیم از رنگ پنهان کرده، ولی اصلاً توجهی به ضعیف شدن فریم نکرده است.

دارندگان پیکسل 4 ایکس ال باید بسیار مراقب باشند چون این گوشی ظریف در برابر سقوط و فشار کاملاً آسیب پذیر است و با مشاهده تست مقاومت، استفاده روزمره از - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رویان استان مازندران - آن تقریبا غیرممکن به نظر می رسد.

ضعف سری پیکسل 4 به همینجا ختم نمی شود و برخی از کاربران از عملکرد کند گوشی حین فیلمبرداری با رزولوشن 4K در 30 فریم بر ثانیه شکایت کرده اند. گوگل از لحاظ امنیتی هم در سری پیکسل 4 کم گذاشته و آنها را بدون حسگر اثر انگشت به بازار عرضه کرده و فیس آنلاک تنها - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رویان استان مازندران - گزینه راحت برای باز کردن قفل - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رویان استان مازندران - صفحه است.

جالب اینکه قابلیت فیس آنلاک هم ایراد دارد و با اینکه گوگل قول داده - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رویان استان مازندران - در به روز رسانی های آینده مشکل را حل می کند، ولی این موضوع چیزی از ناراحتی های مشتریان کم نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دیهیم نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
رفقا سایت ***** مایکروفر دلونگی mw663 شما را با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone