🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25758.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

هشدار مدیرعامل سابق گوگل نسبت به پیشرفت چین در زمینه هوش مصنوعی

یک پنل دولتی که سرپرستی اش را اریک اشمیت، مدیرعامل سابق گوگل بر عهده دارد روز دوشنبه این هفته اعلان کرد که سرمایه گذاری آمریکا در زمینه هوش مصنوعی کم است و این کشور باید ...

یک پنل دولتی که سرپرستی اش را اریک اشمیت، مدیرعامل سابق گوگل بر عهده دارد روز دوشنبه این هفته اعلان کرد که سرمایه گذاری آمریکا در زمینه هوش مصنوعی کم است و این کشور باید سرمایه گذاری در بخش تحقیقات را افزایش داده، نیروی کارش را برای مشارکت با هوش - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - مصنوعی آموزش دهد و برای تامین امنیت آمریکا از این تکنولوژی استفاده نماید.

کمیسیون امنیت ملی آمریکا برای هوش مصنوعی که سال گذشته توسط کنگره این کشور ایجاد شد شد - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - این پیشنهادات را ضمن ابراز نگرانی از پیشرفت های چین در حوزه هوش مصنوعی مطرح کرد. علاوه بر این گفته می شود که آمریکا برای - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - تبدیل کردن هوش مصنوعی از یک نوآوری امیدوار کننده به یک تکنولوژی بالغ و یکپارچه - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - سازی آن در ماموریت های امنیتی آتی اش راه درازی را در پیش - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - دارد.

رابرت ورک نایب رئیس این کمیسیون و معاون سابق وزارت دفاع - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - آمریکا در این باره گفت:

کمیسیون بر این باور است که یک تلاش یکپارچه در زمینه - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - هوش مصنوعی برای تامین امنیت ملی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - آمریکا اهمیت بالایی دارد و در این راستا با کشورهای ژاپن، کانادا، انگلستان، استرالیا و اتحادیه اروپا مذاکراتی انجام گرفته است.

چین - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - اما ظاهرا بودجه بیشتری را نسبت به آمریکا صرف تحقیقات در زمینه هوش مصنوعی میکند و در گزارش کمیسیون - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - مذکور بالغ بر ۵۰ مرتبه به نام این کشور اشاره و ادعا شده که این کشور آسیایی با استفاده از راه های قانونی یا غیرقانونی و بهره گیری از جامعه باز آمریکا در تلاش برای انتقال دانش هوش مصنوعی به سرزمین های خود است.

اریک اشمیت مدیرعامل سابق گوگل در این - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - باره گفت:

چین در دو زمینه - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - از ما جلوتر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - است: یکی نظارت از طریق تشخیص چهره و دیگری تکنولوژی مالی.

این کمیسیون تحقیقاتی هم در رابطه با پژوهشگران هوش مصنوعی چین انجام داده و چینی ها را دنبال کننده هایی سریع خوانده اما همچنان در آن تاکید شده که بهترین و اصلی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ترین مقالات در این زمینه در غرب تولید می شوند هرچند که تهیه کنندگان این گزارش باور دارند آمریکا برای پیروزی در این رقابت تکنولوژیکی راه بسیار درازی را در پیش دارد.

روابط تحقیقاتی با چین

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل

در بخشی از گزارش مذکور این سوال مطرح شده که آیا آمریکا باید ارتباط خود با پژوهشگران هوش مصنوعی چین را محدود کند یا خیر و علت اینکه تابحال در این رابطه تصمیم گیری نشده این است که چنین محدودیت هایی به اقتصاد آمریکا آسیب میزند.

از سوی دیگر برخی هم اعتقاد دارند که آمریکا باید برای ترویج استفاده مسئولانه از هوش مصنوعی همکاری های خود با چین را ادامه دهد - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - تا برای مثال استفاده از این تکنولوژی در حوزه ساخت تسلیحات هسته - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ای را مشترکا ممنوع کنند.

 

نظر شما چیست؟ آیا همکاری های تحقیقاتی چین - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و آمریکا در حوزه هوش مصنوعی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - به صلاح - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - بشریت است؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone