🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  4. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25749.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

رییس مرکز ملی فضای مجازی: هشتاد درصد مردم از پیام‌رسان خارجی استفاده می‌کنند

چهارمین صبحانه بیستونی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با حضور «ابوالحسن فیروزآبادی» دبیر شورای عالی فضای مجازی با موضوع «تبیین سیاست‌ها والزامات توسعه خدمات دیجیتال در فضای مجازی کشور» برگزار شد. دبیر شورای عالی فضای مجازی ...

چهارمین صبحانه بیستونی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با حضور «ابوالحسن فیروزآبادی» دبیر شورای عالی فضای مجازی با موضوع «تبیین سیاست‌ها والزامات توسعه خدمات دیجیتال در فضای مجازی کشور» برگزار شد. دبیر شورای عالی فضای مجازی در این جلسه اوتاکید کرد که باید در حوزه ICT به استقلال برسیم و سکوهای خودمان را داشته باشیم چرا که امروزه کشوری که اپلیکیشن‌هایش در کسری از ثانیه از کار می‌افتند، قدرتی ندارد.

فیروزآبادی به موضوع شبکه ملی اطلاعات اشاره کرد و برای روشن شدن این ادعا که چرا باور دارد - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان - تحقق شبکه ملی اطلاعات به کندی پیش می‌رود و ادعای هشتاد درصد موفقیت آن از سوی وزارت ارتباطات اشتباه است، به استفاده مردم از زیرساخت‌ها، مخصوصاً پیام‌رسان‌های خارجی در - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان - کشور اشاره کرد و گفت اکنون ۸۰ درصد مردم از - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان - پیام‌رسان‌های خارجی استفاده می‌کنند:

«چندین سند در مرکز ملی فضای مجازی اشاره کرد که در حال تدوین یا تدوین شده است. یک سند همان تعریف خدمت پایه کاربردی است که با شبکه ملی اطلاعات در ارتباط است و یک مساله زیرساختی است. اینکه وزارت ارتباطات دائما می‌گوید هشتاد درصد از شبکه ملی اطلاعات پیاده‌سازی شده در همینجا اشتباه - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان - است. وزارت ارتباطات صرفاً شبکه را در بخش زیرساخت ارتباطی توسعه داده‌ است نه شبکه ملی اطلاعات را. خدمات کاربردی و مهمی که در سند شبکه ملی اطلاعات عینا ذکر شده مانند ایمیل، پیام‌رسان، موتور جستجو و سیستم عامل کدام یک ملی شده‌اند؟ در کشور ما که بیش از هشتاد درصد مردم از یک پیام‌رسان خارجی استفاده می‌کننند؛ چطور می‌توان با این آمار گفت شبکه ملی اطلاعات هشتاد درصد رشد داشته است؟»

فیروزآبادی با اشاره به تهیه پیش نویس سند خدمات دیجیتال در فضای مجازی کشور تاکید کرد که - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان - بخش خصوصی امروزه یکی از مهم‌ترین رکن‌ها برای پیشرفت - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان - اقتصادی کشور و یا قدرتمندی یک کشور است. فیروزآبادی با اشاره به این که در رابطه با توسعه خدمات دیجیتال در کشور با یکسری چالش‌های داخلی و خارجی رو به رو هستیم تاکید کرد که چالش‌های داخلی ایران به داده‌ها برمی‌گردد:

«ما در حین ارائه خدمت داده‌های انبوهی را تولید می‌کنیم که قابل ثبت، ضبط و توزیع مجدد است. در این رابطه بحث حریم خصوصی، حفاظت از داده - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان - و نحوه استفاده از آن مطرح می‌شود. کلاهبرداری‌هایی مانند فیشینگ که به طور انبوه و به شکل قابل توجهی در حال - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان - رشد است، نیاز به تدابیر ویژه دارد. آن چیزی که به - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان - عنوان زیربنای فیشینگ به توسعه این کار کمک می‌کند، ابهام نظام هویت در فضای دیجیتال کشور است.»

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان

رییس مرکز ملی فضای مجازی به موضوع انحصار اشاره کرد و اذعان داشت که این موضوع در فضای مجازی داخل کشور هم صورت گرفته و باید به آن نظارت شود چرا که اگر کسب‌وکارها به سمت انحصار بروند، مفسده‌های دیگری نیز ایجاد خواهد شد:

«به دلیل همین مسائل لازم دیدیم که سندی در این حوزه تدوین کنیم. سندی که باید جنبه حمایت خدمات دولتی در آن منظور شود - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان - و به یک نظام‌مندی چالاک برسد. این نظام‌مندی نباید طوری باشد که ما به دست و پای خدمات کشور زنجیر ببندیم اما پلتفرم‌های خدمات دهنده خارجی آزادانه کار کنند. معضلی که - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان - از آن صحبت می‌کنم در بسیاری از کشورهای در - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان - حال توسعه نیز مطرح است.»

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان

فیروزآبادی با اشاره به انحصارگرایی در دنیا در حوزه‌هایی مثل موتور جستجو و سیستم‌عامل تاکید دارد که این مبحث باید در ایران رگولاتوری شود تا به - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان - خطرات جهانی این امر دچار نشویم.

رییس مرکز ملی فضای مجازی باور دارد امروز در کنار پارامترهای که در گذشته به عنوان قدرت ملی تعیین می‌شدند (مثل قدرت نظامی) ظهور و حضور قدرت بخش خصوصی هوشمند پارامترهای اصلی قدرت - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان - ملی هستند:

«در حوزه اقتصاد دیجیتال بخش خصوصی باید قدرتمند باشد و تعداد کاربرانشان بالا - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان - باشد و خدمت جدیدی را ارائه - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان - کنند. در واقع باید حالت تهاجمی به بازارهای جهانی داشنه باشند؛ این یک قدرت - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان - ملی است وگرنه کشوری که در یک ثانیه میتوان اپلیکیشنهای قدرتمندش را بست؛ قدرتی ندارد و نمیتواند بازیگر خاصی در حوزه های - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تربت جام استان خراسان - مختلف دیجیتال باشد.»

به گفته فیروزآبادی تعداد کنسرسیوم‌های فضای مجازی در دنیا بیش از ۲۰۰ است ولی حتی یک کنسرسیوم بزرگ و شاخص در ایران وجود ندارد و همین مساله باعث شده که نتوان برای اقتصاد ICT کشور چاره درستی اندیشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone