🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  4. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12231.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی M1 در اپلیکیشن اپل استور آلمان رویت شد

اپلیکیشن اپل استور آلمان اطلاعاتی از مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی نسل بعدی را نشان می‌دهد که از تراشه M1 اپل سیلیکون استفاده می‌کند. البته محصولی که مشاهده شده کاربر را به یک مک‌بوک مجهز به ...

اپلیکیشن اپل استور آلمان اطلاعاتی از مک‌بوک - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر محلات استان مرکزی - پرو ۱۶ - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر محلات استان مرکزی - اینچی نسل بعدی را نشان می‌دهد که از تراشه M1 اپل سیلیکون استفاده می‌کند. البته محصولی که مشاهده شده کاربر را به یک - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر محلات استان مرکزی - مک‌بوک مجهز به پردازنده اینتل منتقل می‌کند، در نتیجه ممکن است در درج برچسب محصول اشتباهی رخ داده باشد.

در گزارشی تازه، یک کاربر آلمانی از - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر محلات استان مرکزی - اپلیکیشن اپل استور برای یافتن - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر محلات استان مرکزی - یک مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی استفاده کرده و پس از انتخاب پیکربندی مدنظرش، لینک آن را کپی کرده تا برای دوستش ارسال کند. ولی از روی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر محلات استان مرکزی - پیش‌نمایش لینک محصول متوجه اشاره به تراشه M1 شده است.

لینک‌هایی که از طریق اپ Messages به اشتراک گذاشته می‌شوند، در صفحه خود این برنامه پیش‌نمایش کوتاهی را نشان می‌دهند. با این حال، نکته جالب این‌جاست که پیش‌نمایش این محصول با این پیکربندی فقط در نسخه آلمانی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر محلات استان مرکزی - وب‌سایت اپل به تراشه M1 اشاره می‌کند و در سایر مناطق چنین چیزی دیده نمی‌شود.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر محلات استان مرکزی

اپل - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر محلات استان مرکزی - هنوز اطلاعاتی درباره زمان عرضه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر محلات استان مرکزی - مک‌بوک - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر محلات استان مرکزی - پرو ۱۶ اینچی M1 منتشر نکرده، اما طبق برنامه دو ساله مهاجرت به تراشه‌های آرم و شایعات اخیر انتظار داریم که در نیمه دوم امسال این دستگاه را ببینیم. علاوه بر این، مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی جدید احتمالا با چیپ - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر محلات استان مرکزی - M1X نه M1 از راه برسد. بر اساس اطلاعات موجود، مک‌بوک پرو بعدی طراحی تازه‌ای با لبه‌های تخت دارد تا از این حیث با ظاهر آیفون و آیپد پرو هماهنگ شود.

همچنین انتظار داریم که لپ‌تاپ بعدی کوپرتینویی‌ها رابط مگ‌سیف و درگاه کارت‌خوان حافظه SD را برگرداند. این محصول احتمالا به صفحه نمایش - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر محلات استان مرکزی - Mini-LED مجهز می‌شود - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر محلات استان مرکزی - تا کیفیت بصری جدید و سطح بالاتری را به کاربران ارائه کند. اپل همچنین - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر محلات استان مرکزی - در حال کار روی مک‌بوک - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر محلات استان مرکزی - ایر جدیدی است که احتمالا با تراشه M2 همراه می‌شود و شاید در نیمه اول سال ۲۰۲۲ از راه برسد.

البته زمان‌بندی‌های فعلی به عوامل متعددی از جمله وضعیت بازار تراشه بستگی دارد که بسیاری از خطوط تولید را به خاطر کمبود قطعات دچار مشکل کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone