🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  3. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12243.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

اشتراک سیستم تمام خودران تسلا با قیمت ماهانه ۱۹۹ دلار ارائه شد

اشتراک ماهانه سیستم تمام خودران تسلا اکنون پس از تاخیرهای مکرر در دسترس قرار گرفته است و طبق اعلام این شرکت، علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۱۹۹ دلار در ماه این سرویس را خریداری کنند. همچنین ...

اشتراک ماهانه سیستم تمام خودران تسلا اکنون پس از تاخیرهای مکرر در دسترس قرار گرفته است و طبق اعلام این شرکت، علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۱۹۹ دلار در ماه این سرویس را خریداری کنند. همچنین این اشتراک برای افرادی که پیش از این بسته «خودران پیشرفته» را - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تایباد استان خراسان - خریداری - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تایباد استان خراسان - کرده‌ بودند، ۹۹ دلار در ماه قیمت خواهد داشت.

تاکنون تسلا سیستم تمام خودران (FSD) را با هزینه ۱۰ - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تایباد استان خراسان - هزار دلاری به فروش می‌رساند و اکنون اشتراک ماهانه به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون ارائه تعهد طولانی مدت ویژگی‌های این بسته را تست کنند. - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تایباد استان خراسان - همچنین طبق شرایط موجود در وب‌سایت این شرکت، دارندگان تسلا می‌توانند اشتراک ماهانه FSD خود را در هر زمان لغو کنند.

البته فقط خودروهای تسلا که از سیستم رایانه‌ای FSD 3.0 (HW3) یا بالاتر از آن - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تایباد استان خراسان - بهره می‌برند مجاز به عضویت در FSD هستند. سایر مالکان می‌توانند برای آماده‌سازی خودرو خود این نسخه سخت‌افزاری را به قیمت ۱۵۰۰ دلار خریداری کنند.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تایباد استان خراسان

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا از چند سال پیش ارائه اشتراک ماهانه FSD را به کاربران - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تایباد استان خراسان - قول داده بود. سرانجام تسلا در اوایل این ماه انتشار بروزرسانی‌های نرم‌افزاری بتا نسخه ۹ FSD را آغاز کرد. باید یادآور شد که نرم‌افزار FSD باعث نمی‌شود که خودروهای شرکت تسلا به صورت خودکار - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تایباد استان خراسان - رانندگی کنند.

یکی از مالکان تسلا اطلاعیه‌ای را به اشتراک گذاشت که عنوان می‌کرد اشتراک FSD شامل ویژگی‌هایی مانند «جهت‌یابی در سیستم خودران»، «تغییر خط خودکار»، «پارک کردن - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تایباد استان خراسان - خودکار» و «کنترل چراغ‌های راهنمایی و تابلو ایست» می‌شود. همچنین در این - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تایباد استان خراسان - اطلاعیه‌ اعلام شده است که «ویژگی‌های فعال شده فعلی به نظارت فعالانه راننده نیاز دارند و خودرو را مستقل نمی‌کنند.»

در نهایت - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تایباد استان خراسان - تسلا امیدوار است تا بتواند یک سیستم رانندگی خودکار کاملا واقعی ارائه کند و افرادی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تایباد استان خراسان - که این بسته را خریداری می‌کنند نیز انتظار دارند این سازنده خودرو در نهایت بتواند به هدف خود دست پیدا کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone