🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  5. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12224.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

اپل: از هیدروژن پراکسید برای تمیز کردن دستگاه‌ها استفاده نکنید

اپل به تازگی اسناد مربوط به پشتیبانی از محصولاتش را بروزرسانی کرده و درباره استفاده از ضدعفونی‌کننده‌های هیدروژن پراکسید به کاربران هشدار داده. در مقابل کوپرتینویی‌ها استفاده از اتانول یا الکل اتیلیک را مجاز اعلام ...

اپل به تازگی اسناد مربوط به پشتیبانی از محصولاتش را بروزرسانی کرده و درباره استفاده از ضدعفونی‌کننده‌های هیدروژن پراکسید به کاربران هشدار داده. در مقابل کوپرتینویی‌ها استفاده از اتانول یا الکل اتیلیک را مجاز اعلام کرده‌اند.

به گفته اپل، کاربران نباید از موادی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ملایر استان همدان - حامل هیدروژن پراکسید برای ضدعفونی کرده محصولات این کمپانی شامل آیفون، آیپد، - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ملایر استان همدان - مک، اپل واچ، هوم پاد، ایرپاد و دستگاه‌های دیگر استفاده کنند. اما اگر به دنبال تمیز کردن محصولات این کمپانی با مواد ضدعفونی‌کننده - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ملایر استان همدان - باشید، می‌توانید به سراغ اتانول ۷۵ درصد بروید.

کوپرتینویی‌ها همچنین به کاربران هشدار داده‌اند که از آب ژاول یا وایتکس برای تمیز کردن محصولات این کمپانی استفاده نکنند:

«از ایزوپروپیل الکل ۷۰ درصد، اتانول ۷۵ درصد یا ضدعفونی‌کننده کلوراکس استفاده کنید. با این مواد به آرامی سطوح سخت و غیرمتخلخل محصولات اپل مانند نمایشگر، کیبورد و سایر سطوح خارجی را تمیز کنید. از محصولات حاوی وایتکس یا هیدروژن پراکسید استفاده نکنید. از ورود ضدعفونی‌کننده‌ها به داخل دستگاه جلوگیری کنید و همچنین محصولات را درون آن‌ها غوطه‌ور نکنید. از آن‌ها - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ملایر استان همدان - روی سطوح پارچه‌ای و چرمی هم استفاده نکنید.»

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ملایر استان همدان

با توجه به اینکه آسیب ناشی از ورود مایعات به داخل آیفون و سایر محصولات اپل - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ملایر استان همدان - بطور معمول جزو گارانتی به حساب نمی‌آید، کاربران پیش از هشدار کوپرتینویی‌ها هم نسبت به این موضوع محتاط بودند. با این وجود، در برخی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ملایر استان همدان - مواد تمیز‌کننده‌های خانگی شاهد استفاده از آب ژاول یا هیدروژن پراکسید هستیم و حالا اپل نسبت به استفاده از آن‌ها هشدار داده است.

در حالی که اپل چنین موضوعی را هشدار داده، استفاده از این مواد برای محصولات برندهای دیگر هم توصیه نمی‌شود. این مواد می‌توانند به دستگاه‌های الکترونیکی آسیب وارد کنند، آسیبی که اکثرا تحت پوشش گارانتی قرار نمی‌گیرند. علاوه بر این، برای تمیز کردن سطوح از پارچه نرم استفاده کنید و به سراغ محصولاتی مانند حوله‌های کاغذی یا دستمال کاغذی نروید که به دستگاه شما آسیب وارد می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone