🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12250.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مسابقه را از دست ندهید: ۵ هفته هیجان‌انگیز با اینستاگرام دیجیاتو

دیجیاتو ماهانه با میلیون‌ها بازدید کننده اکنون یکی از بزرگ‌ترین رسانه‌های حوزه فناوری ایران است. اما در کنار سایت، دیجیاتو در شبکه‌های اجتماعی نیز ماهانه میزبان میلیون‌ها بازدید است.  از سال ۱۳۹۹ تاکنون، اینستاگرام دیجیاتو ...

از اینکه در طول هفت سال گذشته در کنارمان بوده‌اید از شما تشکر می‌کنیم. به پاس قدردانی، قصد داریم با برگزاری مسابقه‌ای در ۵ هفته متوالی، به ۵ - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نمین استان اردبیل - نفر از مخاطبان ۵ گوشی گلکسی A32 هدیه دهیم. این مسابقه با همکاری شرکت داریا همراه برگزار می‌شود.

اما برای ورود به این مسابقه و امتحان شانس خود نیاز به انجام چه کاری است؟ در هر پست که روز‌های شنبه‌ در اینستاگرام دیجیاتو قرار داده می‌شود، پنج سوال ۴ گزینه‌ای پرسیده می‌شود. برای ورود به - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نمین استان اردبیل - قرعه کشی کافیست این کار را - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نمین استان اردبیل - انجام دهید: پیج اینستاگرام دیجیاتو و داریا همراه را دنبال کنید، - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نمین استان اردبیل - جواب درست هر ۵ سوال را با عدد گزینه صحیح در - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نمین استان اردبیل - کامنت، همراه با تگ کردن یکی از دوستان خود بنویسید.

ورود به مسابقه

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حمیرا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
آیا یه سوال داشتم طرفای تربیت نمین اعزام نیرو دارید؟
پاسخ: بله در تربیت شهر نمین خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone