🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رشت استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رشت استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  3. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12222.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

واتس‌اپ پیوستن به تماس‌های تصویری گروهی در جریان را ممکن کرد

واتس‌اپ از اضافه شدن قابلیت کاربردی جدیدی به پیام‌رسان خود خبر داده که به موجب آن کاربران می‌توانند حتی پس از آغاز تماس تصویری گروهی، به راحتی و تنها با ضربه زدن روی گزینه Join ...

واتس‌اپ از اضافه شدن قابلیت کاربردی جدیدی به پیام‌رسان خود خبر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رشت استان گیلان - داده که به موجب آن کاربران می‌توانند حتی پس از آغاز تماس تصویری گروهی، به راحتی و تنها با ضربه زدن - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رشت استان گیلان - روی گزینه Join به آن ملحق شوند.

تا پیش از این کاربران واتس‌اپ تنها زمانی ‌می‌توانستند در تماس تصویری گروهی حضور داشته باشند که از همان ابتدا جوین می‌شدند و پس از آغاز جلسات کاری تصویری در واتس‌اپ چنین امکانی برای ملحق شدن در اختیار کاربران وجود نداشت. اما اکنون پیام‌رسان واتس‌اپ با الگوبرداری از اپلیکیشن‌های دیگری مانند زوم این ویژگی جدید را در اختیار کاربران خود قرار داده تا حتی اگر در همان ابتدای - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رشت استان گیلان - کار و شروع جلسات کاری تصویری نتوانستند در جلسه حضور پیدا کنند و به جمع ملحق شوند، در هر لحظه که تمایل داشته باشند، این امکان برای آنها فراهم شود.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رشت استان گیلان

براساس اعلام واتس‌اپ این ویژگی جدید از - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رشت استان گیلان - روز دوشنبه ۲۸ تیرماه در دسترس کاربران قرار گرفته است. با این حساب امکان اضافه شدن در تماس‌های گروهی تصویری در واتس‌اپ شباهت زیادی به اپلیکیشن‌هایی مانند زوم و گوگل میت خواهد داشت. بی‌شک امکان اضافه شدن به تماس گروهی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رشت استان گیلان - تصویری در حین برقراری تماس گزینه خوبی برای کاربران خواهد بود و کاربران تنها با ضربه زدن روی گزینه Join یا پیوستن به راحتی می‌توانند در تماس تصویری گروهی حضور پیدا کنند. در گذشته چنین ویژگی در نسخه بتا مشاهده شده بود.

به علاوه، واتس‌اپ در صفحه‌ای جداگانه اطلاعات تماس جدید را نمایش می‌دهد تا کاربران بتوانند متوجه شوند که چه کسی در تماس صوتی حضور دارد و چه کسی دعوت شده ولی هنوز به تماس تصویری گروهی ملحق نشده است. واتس‌اپ ضمن معرفی این قابلیت کاربردی و جدید اعلام کرده که تمامی تماس‌هایی که از این طریق برقرار می‌شوند به صوت سرتاسری رمزگذاری شده هستند - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رشت استان گیلان - و کاربران دیگر نباید نگران موضوعاتی همچون - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر رشت استان گیلان - نقض قوانین حریم خصوصی و امنیت خود باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone