🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  4. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12215.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

گزارش Speedtest: میانگین سرعت اینترنت ثابت در ایران به ۲۲ مگابیت در ثانیه رسید

اسپیدتست ماهانه گزارشی درباره وضعیت سرعت اینترنت در دنیا منتشر می‌کند و حالا شاهد جدیدترین گزارش آن برای ژوئن ۲۰۲۱ هستیم. طبق این گزارش، سرعت اینترنت ثابت و موبایل در ایران افزایش داشته است. بر ...

اسپیدتست ماهانه گزارشی درباره وضعیت سرعت اینترنت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر ماسال استان گیلان - در دنیا منتشر می‌کند و حالا شاهد جدیدترین گزارش آن برای ژوئن ۲۰۲۱ هستیم. طبق این گزارش، سرعت اینترنت ثابت و موبایل در ایران افزایش داشته است.

بر اساس گزارش ماه ژوئن، میانگین سرعت اینترنت ثابت و - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر ماسال استان گیلان - موبایل در جهان افزایش اندکی داشته که البته - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر ماسال استان گیلان - این افزایش برای ثابت بیشتر است. میانگین سرعت اینترنت موبایل در دنیا در ماه ژوئن به ۵۵.۳۴ مگابیت در ثانیه رسیده. این سرعت در ماه قبل ۵۵.۱۱ مگابیت در ثانیه بود.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر ماسال استان گیلان
میانگین سرعت اینترنت ثابت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر ماسال استان گیلان - و موبایل جهان در ژوئن ۲۰۲۱

میانگین سرعت اینترنت ثابت در جهان هم افزایش داشته و از ۱۰۵.۱۷ مگابیت در گزارش قبلی به ۱۰۶.۶۱ مگابیت در ثانیه رسیده است.

به سراغ سرعت اینترنت ثابت در ایران در ماه ژوئن می‌رویم. جدیدترین گزارش Speedtest از افزایش این سرعت خبر می‌دهد، با این حال جایگاه کشورمان در لیست سقوط کرده است. سرعت اینترنت ثابت در ایران از ۲۰.۷۳ مگابیت در ثانیه در ماه مه به ۲۲.۰۲ مگابیت در ثانیه در ژوئن رسیده است. با این وجود، ایران در رتبه ۱۳۳ام جدول جای - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر ماسال استان گیلان - دارد.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر ماسال استان گیلان
میانگین سرعت اینترنت ثابت در ایران ژوئن ۲۰۲۱

در سطح - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر ماسال استان گیلان - جهان، موناکو توانسته با شکست سنگاپور و هنک‌گنک به رتبه اول جدول راه پیدا کند. این کشور میانگین سرعت ۲۶۰.۷۴ مگابیت در ثانیه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سنگاپور که در گزارش قبلی با سرعت ۲۵۰.۳۵ مگابیت در رتبه اول بود، حالا در رتبه دوم قرار دارد و هنگ‌کنگ هم در رتبه - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر ماسال استان گیلان - سوم - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر ماسال استان گیلان - است. رومانی و دانمارک هرکدام با ۳ رتبه صعود حالا در جایگاه چهارم و پنجم لیست به چشم می‌خورند.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر ماسال استان گیلان
بالاترین سرعت اینترنت ثابت در ژوئن ۲۰۲۱

سرعت اینترنت موبایل در کشورمان در ماه ژوئن روند صعودی داشته و از ۳۰.۷۹ مگابیت در ثانیه گزارش قبلی به - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر ماسال استان گیلان - ۳۱.۰۶ مگابیت رسیده که البته چندان چشمگیر نیست. با این سرعت، جایگاه ایران در جدول یک پله صعود کرده و حالا در رتبه ۷۸ام قرار دارد.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر ماسال استان گیلان
میانگین سرعت اینترنت موبایل در ایران در ژوئن ۲۰۲۱

در جهان تغییری در رتبه‌های - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر ماسال استان گیلان - اول تا سوم ایجاد نشده و همچنان امارات متحده عربی با سرعت ۱۹۳.۵۱ مگابیت در ثانیه، کره جنوبی با سرعت ۱۸۰.۴۸ مگابیت در ثانیه و قطر با سرعت ۱۷۱.۷۶ ثانیه در این جایگاه‌ها قرار دارند. البته سرعت اینترنت موبایل این سه کشور در مقایسه با گزارش قبلی کاهش محسوسی داشته - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر ماسال استان گیلان - است.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر ماسال استان گیلان
بالاترین سرعت اینترنت موبایل در ژوئن ۲۰۲۱

نروژ با سرعت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر ماسال استان گیلان - ۱۶۷.۶۰ مگابیت در ثانیه و دو رتبه صعود حالا در جایگاه چهارم قرار دارد. قبرس هم توانسته در ماه ژوئن با سرعت ۱۶۱.۸۰ مگابیت در ثانیه، ۵ رتبه صعود کند و در جایگاه پنجم جدول قرار بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone