🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12219.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت قابلیت بارگذاری سریع بازی‌ها در ویندوز ۱۱ را برای ویندوز ۱۰ عرضه می‌کند

مایکروسافت چندین هفته پیش از ویندوز ۱۱ با قابلیت‌های متنوعی رونمایی کرد که یکی از آن‌ها، «DirectStorage» نام دارد. این ویژگی امکان بارگذاری سریع بازی‌ها را فراهم می‌کند. در حالی که در ابتدا مایکروسافت به ...

مایکروسافت چندین هفته پیش از ویندوز ۱۱ با قابلیت‌های متنوعی رونمایی کرد که یکی از آن‌ها، «DirectStorage» نام دارد. این ویژگی امکان بارگذاری سریع بازی‌ها را فراهم می‌کند. در حالی که در ابتدا مایکروسافت به عدم عرضه این قابلیت برای کاربران ویندوز ۱۰ اشاره کرده بود، حالا از پشتیبانی این سیستم عامل از DirectStorage خبر داده است.

مایکروسافت با معرفی ویندوز ۱۱ از API‌ قابلیت DirectStorage‌ در این سیستم عامل خبر داد. این API نحوه خواندن داده‌ها از روی حافظه‌های SSD NVMe را - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسالم استان گیلان - تغییر می‌دهد که نتیجه‌اش بارگذاری سریعتر و - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسالم استان گیلان - کوتاه مدت‌تر بازی‌هاست.

به گفته ردموندی‌ها، این قابلیت برای ویندوز - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسالم استان گیلان - ۱۰ یا بطور مشخص‌تر برای نسخه ۱۹۰۹ و بالاتر ارائه خواهد شد. مایکروسافت به همراه انتشار اولین پیش نمایش توسعه‌دهندگان این API چنین موضوعی را اعلام کرده است.

قابلیت DirectStorage دو مزیت اصلی دارد. اولین آن‌ها، امکان اجرای چندین درخواست IO بطور همزمان است. با توجه به افزایش حجم - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسالم استان گیلان - بازی‌ها، این ویژگی در سال‌های - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسالم استان گیلان - اخیر اهمیت بالایی پیدا کرده. علاوه بر این، به علت پهنای باند بالای درایوهای NVMe هم چنین موضوعی اهمیت دارد.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسالم استان گیلان

با امکان پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسالم استان گیلان - از چندین - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسالم استان گیلان - درخواست به صورت همزمان، می‌توان از تمام پهنای باند این درایوها استفاده کرد. دومین مزیت، امکان خارج کردن دیتا بازی از حالت فشرده توسط GPU است که بارگذاری بازی‌ها را سریعتر می‌کند.

با وجود پشتیبانی ویندوز ۱۰ از قابلیت DirectStorage، عملکرد آن با ویندوز ۱۱ متفاوت خواهد بود. ویندوز 11 از پشته حافظه بهبودیافته جدیدی بهره می‌برد که با استفاده از آن، کامپیوترها می‌توانند بطور کامل از DirectStorage بهره‌مند شوند.

در ویندوز 10 مایکروسافت پشته - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسالم استان گیلان - حافظه قدیمی‌اش را برای استفاده از DirectStorge بهینه‌سازی کرده، بنابراین عملکرد آن - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسالم استان گیلان - با ویندوز ۱۱ متفاوت خواهد بود. البته ردموندی‌ها درباره میزان تاثیرگذاری این تفاوت‌ها روی عملکرد قابلیت جدیدشان صحبتی نکرده‌اند.

بازی‌ها در آینده بطور خاص برای قابلیت DirectStorage‌ بهینه می‌شوند، اما همچنان روی پی‌سی‌های بدون این ویژگی هم کار خواهند کرد، بنابراین گیمرها نباید نگرانی درباره سازگاری آن‌ها داشته باشند. در نهایت باید دوباره به این موضوع اشاره کنیم - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اسالم استان گیلان - که برای بهره‌مندی از قابلیت جدید مایکروسافت باید دارای حافظه SSD NVMe باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone