🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  2. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  3. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  4. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  5. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26195.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

بررسی دیجیاتو: ساعت هوشمند آنر مجیک واچ 2 [تماشا کنید]

ساعت های هوشمند چند سالیست که در بازار حضور دارند، اما اخیراً به یکی از منابع اصلی درآمد شرکت ها بدل شده اند. در کنار سه بازیگر اصلی این بازار یعنی اپل، سامسونگ و فیت ...

ساعت های هوشمند چند سالیست که در بازار حضور دارند، اما اخیراً به یکی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تویسرکان استان همدان - از منابع اصلی درآمد شرکت ها بدل شده اند. در کنار سه بازیگر اصلی این بازار یعنی اپل، سامسونگ و فیت بیت، شرکت های چینی مثل هواوی، آنر و - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تویسرکان استان همدان - شیائومی هم رشد قابل توجهی داشته اند. آنر همین چند روز قبل مجیک واچ - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تویسرکان استان همدان - 2 را معرفی کرد تا نماینده شایسته ای در این بازار داشته باشد. از شما دعوت می کنیم بررسی این محصول توسط دیجیاتو را تماشا کنید.

آنر مجیک واچ 2 در واقع همان هواوی واچ جی تی 2 است که با برند آنر وارد بازار می شود. بنابراین با همان کیفیت ساخت عالی و طراحی نسبتاً زیبا طرف هستیم. بدنه استیل با پشت سرامیکی و بند سیلیکونی با کیفیت، همگی حکایت از یک محصول مقاوم و پریمیوم دارند.

نمایشگر اولد مجیک واچ 2 هم کیفیت بسیار خوبی دارد و حتی زیر - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تویسرکان استان همدان - نور آفتاب هم مشکلی را برای مشاهده محتوا نخواهید داشت. از نظر کیفیت و دقت، تفاوتی بین نمایشگر دو مدل 42 و 46 میلیمتری دیده نمی شود.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تویسرکان استان همدان

برای فعال کردن این ساعت هوشمند باید اپلیکیشن - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تویسرکان استان همدان - هواوی هلث (Health) را روی گوشی خود نصب کنید، چون آنر هنوز - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تویسرکان استان همدان - چنین نرم افزاری را توسعه نداده است. این نرم افزار تمام قابلیت های اصلی ورزشی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تویسرکان استان همدان - و - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تویسرکان استان همدان - پایش سلامت از جمله شمارش تعداد قدم ها و مسافت طی شده، ثبت ضربان قلب، پایش وضعیت خواب و ارزیابی استرس را در اختیار شما قرار می دهد.

یکی از نکات مثبت مجیک واچ 2 برخورداری از قابلیت های پیشرفته ورزشی است. این ساعت می تواند فعالیت های مختلف ورزشی از جمله راه رفتن، دویدن، دوچرخه سواری، شنا، کوهنوردی و موارد مختلف را بسنجد یا با 13 برنامه ویژه برای دویدن، نقش مربی شما را ایفا کند.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تویسرکان استان همدان

نرم افزار هلث می تواند اطلاعات جمع آوری شده را با گوگل فیت (Fit) به - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تویسرکان استان همدان - اشتراک بگذارد، اما متأسفانه داده های ضربان قلب را فقط برای خودش نگه می دارد.

آنر - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تویسرکان استان همدان - می گوید مجیک واچ 2 می تواند با یک بار شارژ، دو هفته دوام بیاورد، - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تویسرکان استان همدان - البته به شرطی که در هر هفته فقط 90 دقیقه از - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تویسرکان استان همدان - GPS داخلی آن استفاده کنید. تجربه ما نشان داد با روشن بودن دائم حسگر ضربان قلب، پایش خواب - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تویسرکان استان همدان - (ترو اسلیپ 2.0) و نمایشگر همیشه روشن، می توانید حدود یک هفته روی شارژدهی این گجت حساب کنید که - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تویسرکان استان همدان - در دنیای ساعت های هوشمند، رقم بسیار - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تویسرکان استان همدان - خوبی محسوب می - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تویسرکان استان همدان - شود.

زمانی که آنر مجیک واچ 2 به دست ما رسید، از - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تویسرکان استان همدان - زبان فارسی پشتیبانی نمی کرد اما با اولین - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تویسرکان استان همدان - آپدیت نرم افزاری، این مسئله نیز حل شده و می توانید اعلان های فارسی را به راحتی روی این ساعت هوشمند ببینید. در مجموع این گجت با قابلیت های پیشرفته ورزشی و شارژدهی بسیار خوب، می تواند یکی از گزینه های اصلی در بازار - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تویسرکان استان همدان - باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone