🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22294.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

آیفون ۱۲ با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی؛ اپل روال سنتی را کنار می‌گذارد؟

اپل هرگز به استفاده از دوربین با رزولوشن چشمگیر در موبایل هایش علاقه ای نداشته و جدیدترین پرچمدارهای این کمپانی به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده اند اما احتمال تغییر این روند در آینده نزدیک ...

اپل هرگز به استفاده از دوربین با رزولوشن چشمگیر در موبایل هایش علاقه ای نداشته و جدیدترین پرچمدارهای - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر رودبار استان گیلان - این کمپانی به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده اند اما احتمال تغییر این روند در آینده نزدیک وجود دارد.

آیفون علی رغم رقابت شانه به شانه با پرچمدارهای اندرویدی در زمینه دوربین، از سنسورهای - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر رودبار استان گیلان - با رزولوشن بالا بی بهره مانده اما یکی از افشاگران سرشناس به نام Max Weinbach مدعی شده اپل در آیفون ۱۲ از سنسور سونی IMX 686 استفاده می کند. این سنسور ۶۴ مگاپیکسلی که در نوبیا رد مجیک 5G هم تعبیه شده، نقش دوربین اصلی آیفون سال بعد - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر رودبار استان گیلان - را بازی خواهد کرد.

به گفته این افشاگر آیفون ۱۲ دوربینی سه گانه خواهد داشت و تمامی آنها از قابلیت بسیار کاربردی نایت مود برای افزایش کیفیت - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر رودبار استان گیلان - تصاویر در شب پشتیبانی خواهند کرد. ظاهرا دو سنسور - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر رودبار استان گیلان - دیگر پشت لنزهای الترا واید و تله فوتو قرار خواهد گرفت که اولی مثل دوربین وان پلاس 7T پرو به تصویر برداری - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر رودبار استان گیلان - ماکرو نیز کمک می کند.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر رودبار استان گیلان

هرچند کمپانی ها به استفاده از دوربین های ۱۰۸ مگاپیکسلی روی آورده اند و جمع مگاپیکسل دوربین برخی گوشی ها از ۲۰۰ هم بالاتر می رود اما اپل به جای وارد شدن به این بازی ترجیح داده - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر رودبار استان گیلان - از طریق افزایش ابعاد سنسور، توسعه نرم افزارهای پردازش تصویر قوی و ترفندهای دیگر کیفیت تصاویر آیفون - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر رودبار استان گیلان - را بهبود ببخشد.

از اینرو به نظر می رسد این شرکت به جای جهش یکباره از سنسور ۱۲ به ۶۴ مگاپیکسلی سراغ مدل های ۴۸ مگاپیکسلی برود. از طرف دیگر Weinbach هم یکی از معتبرترین منابع خبری دنیای موبایل است و بعید نیست اطلاعات تازه او درباره دوربین آیفون ۱۲ درست - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر رودبار استان گیلان - از آب درآید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone