🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  2. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  3. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  4. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  5. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26180.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

۲۲ میلیون مشترک تازه برای شبکه موبایل در سال ۹۸؛ آیا پای رجیستری در میان است؟

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) به تازگی آمارهای حوزه فناوری اطلاعات و تلفن همراه را تا پایان شهریور ۹۸ منتشر کرده است. اما نکته‌ای که در این آمارها نمی‌توان به آن توجهی نداشت، ...

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) به تازگی آمارهای حوزه فناوری اطلاعات و تلفن همراه را تا پایان شهریور ۹۸ منتشر کرده است. اما نکته‌ای که در این آمارها نمی‌توان به آن توجهی نداشت، افزایش غیرطبیعی مشترکان موبایل از ابتدای سال ۹۸ است؛ این آمار نشان می‌دهد که بیشتر از ۲۲ میلیون سیم‌کارت فقط در ۳ ماه ابتدای امسال ثبت شده‌اند. فرضیه‌ای که وجود دارد این - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - است که بخش زیادی از آن‌ها برای رجیستری موبایل‌های مسافری ثبت شده‌اند.

در - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - آن زمان - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - پای دفاتر مسافرتی متخلف که - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - مدارک کاربران را در اختیار داشتند به موضوع باز شده بود اما هیچ وقت مشخص نشد که بررسی‌ها به کجا رسیده است. حالا این آمار، به شکل دقیق‌تری نشان می‌دهد که در سه ماه ابتدای امسال و قبل از اتصال سامانه گمرک به ناجا و جلوگیری از تخلف‌ها در رجیستری، - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - چه اتفاقاتی در جریان بوده است.

یک فرضیه قوی: رجیستری موبایل‌های مسافری

اما چرا این فرضیه مطرح است؟ حالا که آمارهای جدید - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - منتشر شده، می‌توان دید که از انتهای خرداد ۹۸ تا پایان شهریور ۹۸، فقط ۱۱۶ هزار و ۵۳۰ سیم‌کارت به شبکه اضافه شده است. اما از پایان اسفند ۹۷ تا پایان خرداد ۹۸ و در سه ماه ابتدای امسال، ۲۲ میلیون و - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - ۸۹۸ هزار و - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - ۵۵۴ مشترک به شبکه اضافه شده است.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان

رگولاتوری بر اساس آمار جدیدش اعلام کرده - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - که - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - تا پایان شهریور ۹۸ تعداد ۱۱۶ میلیون و ۵۱ هزار مشترک موبایل در کشور وجود دارد (تعداد سیم‌کارت‌های فروخته شده) و همین مسئله ضریب نفوذ تلفن همراه - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - را در کشور به ۱۳۹.۷ درصد رسانده است.

این در حالیست که تعداد مشترکین موبایل در کشور، یک سال قبل و در شهریور سال گذشته ۹۱ میلیون و ۵۴۷ هزار مشترک بوده‌اند و بر همین اساس ضریب نفوذ هم ۱۱۱.۵ درصد بود. در واقع - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - از ابتدای سال ۹۸ تا انتهای شهریور ماه، شاهد یک رشد غیر قابل توجیه در افزایش تعداد مشترکین موبایل (فروش سیم کارت) و طبعاً افزایش ضریب نفوذ موبایل در کشور بوده‌ایم.تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان

این در حالیست که از فاصله‌ی انتهای خرداد ۹۸ تا انتهای شهریور ۹۸، تغییر تعداد مشترکین و ضریب نفوذ آن واقعاً ناچیز است. بخش اصلی افزایش مشترکین موبایل، مربوط به بازه زمانی ابتدای - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - فروردین تا انتهای خرداد ۹۸ بوده است که از - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - ۹۳ - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - میلیون و ۳۶ هزار - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - مشترک به ۱۱۵ میلیون و ۹۳۵ هزار مشترک - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - رسیده‌ایم. به کلامی دقیق‌تر، ۲۲ میلیون و ۸۹۸ هزار و ۵۵۴ مشترک به شبکه موبایل در عرض ۳ ماه اضافه شدند.

یک احتمال قوی که برای چنین اتفاقی وجود دارد، محکم‌تر شدن اجرای طرح رجیستری است. از ابتدای خرداد ماه، با اتصال سامانه گمرک به ناجا، صرفاً موبایل مسافری که توسط مسافر واقعی وارد - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - کشور شده قابلیت رجیستر شدن دارد. این در حالیست که در ۲ ماه ابتدای سال، بارها هشدار داده شده بود که جلوی واردات چمدانی یا مسافری از ابتدای خرداد ماه گرفته خواهد شد.

این احتمال قوی وجود دارد که افزایش ۲۲ میلیونی مشترکان موبایل در یک بازه ۳ ماهه که کاملاً غیر طبیعی است، مربوط به رجیستر موبایل‌های مسافری باشد که در فروردین و اردیبهشت (قبل از اتصال سامانه گمرک و ناجا) ثبت شده‌اند و برای ثبت آن‌ها، به سیم‌کارت‌های تازه - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - نیاز بوده است.

به نظر - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - می‌رسد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی لازم است تا تحقیقات گسترده‌تری در رابطه با این افزایش غیرطبیعی مشترکین انجام دهد، چراکه در همان زمان، کاربران بسیاری در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده بودند که بدون اینکه خبر داشته باشند، سیم‌کارت‌هایی به نام آن‌ها ثبت شده است. در آن زمان پای برخی دفاتر مسافرتی متخلف که مدارک شهروندان را در اختیار داشتند، به موضوع باز شده بود اما هیچ وقت مشخص نشد سرنوشت بررسی این تخلف‌ها به کجا رسیده است.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان

حالا و بر اساس آمارهایی که مربوط به پایان شهریور ۹۸ هستند، رگولاتوری اعلام کرده است که همراه اول با ۶۱ میلیون و ۷۳۱ هزار سیم‌کارت، ۵۳.۱۹ درصد از سهم بازار اپراتورها را در اختیار دارد. - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - ایرانسل هم با ۴۹ میلیون و ۸۹۹ هزار سیم‌کارت سهم خود را افزایش داده و به ۴۲.۹۹ درصد رسیده است. در این میان رایتل اما با ۴ میلیون و ۴۲۰ هزار مشترک، ۳.۸۱ درصد از سهم بازار را در - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - اختیار دارد.

مرزبندی اینترنت ثابت و سیار

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان

بخش جالب دیگر گزارش جدید رگولاتوری مربوط به ضریب نفوذ اینترنت در کشور است و مرزبندی اینترنت در قالب سیار و ثابت است. اینترنت ثابت به دلیل عقب ماندگی‌ و عدم توسعه در سال‌های اخیر، در گزارش‌های فصلی روندی کاهشی داشته است. به گونه‌ای که حالا ضریب نفوذ آن تنها ۱۰.۶۱ درصد است. این در حالیست که بر اساس آمارهای شهریور ۹۷، اینترنت ثابت ضریب نفوذی ۱۲.۲۳ درصدی در کشور داشته است.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان

در واقع، در - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - شهریور ۹۷ اینترنت ثابت ۱۰ میلیون و ۳۵ هزار مشترک داشته اما در شهریور ۹۸، تعداد این مشترکین به - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - ۸ میلیون و ۸۱۳ هزار عدد کاهش داشته است. نکته - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - کلیدی که گاهی به آن توجه نمی‌شود، این است که برعکس اینترنت موبایل، یک خانواده از اینترنت ثابت استفاده می‌کنند در حالی که اینترنت موبایل، در بیشتر مواقع فقط توسط یک شخص استفاده می‌شود.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان

از سوی مقابل ضریب نفوذ اینترنت سیار در کشور به ۷۶.۵۸ درصد رسیده است و این در حالیست که شهریور ۹۷، این ضریب نفوذ ۷۴.۵۸ درصد بوده است. یعنی در شهریور ۹۷، تعداد ۶۱ میلیون و ۲۱۴ هزار نفر از اینترنت موبایل استفاده کرده‌اند و حالا در شهریور ۹۸، کاربران اینترنت موبایل بیشتر از ۶۳ میلیون و ۶۱۷ هزار نفر - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - هستند.

البته نکته قابل توجه دیگر اینجاست که در اسفند ۹۷، تعداد کاربران اینترنت - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - موبایل در ایران به بیشتر از ۶۴ میلیون و ۱۳۷ هزار کاربر هم رسیده بود.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان

در این - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - میان سهم کاربرانی که از طریق اینترنت ثابت TD-LTE به دهکده جهانی متصل می‌شوند ۱.۵ درصد از کل ضریب نفوذ اینترنت پهن‌باند است و بیشتر از ۱ میلیون و ۸۵ هزار اتصال از این طریق وجود دارد. نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که TD-LTE هم یک ارتباط ثابت است نه سیار، و در نتیجه تعداد مشترکان واقعی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - آن، مانند اینترنت ADSL، به ازای هر اتصال بیشتر از یک کاربر است.

در این میان سهم FTTx هم تنها - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - ۰.۱۲ درصد است و - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - بیشتر از ۸۷ هزار مشترک از طریق این شبکه ثابت پرسرعت - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - به اینترنت متصل می‌شوند؛ آماری که هنوز بسیار پایین است چرا که کاربران در بسیاری از شهرها به این شبکه‌ی پرسرعت دسترسی ندارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone