🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  3. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  4. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  5. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26175.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

جزئیات اسنپدراگون 865 منتشر شد؛ پشتیبانی از سنسور 200 مگاپیکسلی و نمایشگر 144 هرتزی

تنها چند روز پس از رونمایی از چیپست اسنپدراگون 865، کوالکام جزئیات این چیپست را منتشر کرد. طبق گزارشی که در سایت xda-developers منتشر شده، عملکرد CPU در چیپست پرچمدار آنها 25 درصد سریع تر ...

تنها چند روز پس از رونمایی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر صایین قلعه استان زنجان - از چیپست اسنپدراگون 865، کوالکام جزئیات این چیپست را منتشر کرد.

طبق گزارشی که - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر صایین قلعه استان زنجان - در سایت xda-developers منتشر شده، عملکرد CPU در چیپست پرچمدار آنها 25 درصد سریع تر و پردازش گرافیکی 20 درصد سریع تر از اسنپدراگون 855 است. افزایش سرعت در چیپست - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر صایین قلعه استان زنجان - جدید به لطف به کارگیری - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر صایین قلعه استان زنجان - هسته های ARM Cortex-A77 بوده و به غیر از این مورد، پیکربندی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر صایین قلعه استان زنجان - CPU و همچنین - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر صایین قلعه استان زنجان - سرعت - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر صایین قلعه استان زنجان - کلاک در مقایسه با نسل قبل دست نخورده باقی مانده است.

اسنپدراگون 865 از یک هسته پرقدرت با کلاک 2.84 گیگاهرتز (Kryo 585)، سه هسته معمولی با کلاک 2.4 گیگاهرتز (Kryo 585) و - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر صایین قلعه استان زنجان - 4 هسته کم مصرف (مبتنی بر Cortex A-55) با کلاک 1.8 گیگاهرتز برخوردار است.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر صایین قلعه استان زنجان

پردازشگر گرافیکی Adreno 650 از نمایشگرهای 144 هرتزی با رزولوشن QHD پلاس و یا نمایشگرهای UHD با نرخ رفرش 60 هرتز پشتیبانی می کند. پردازنده سیگنال تصویر این چیپست که Spectra 480 نام دارد، حداکثر از سنسور 200 مگاپیکسلی اصلی (یا 64 مگاپیکسلی بدون تأخیر شاتر) و یا نهایتاً حسگرهای 25 مگاپیکسلی دوگانه پشتیبانی می کند.

این پردازنده می تواند فیلم برداری با رزولوشن 4K HDR در نرخ 60 - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر صایین قلعه استان زنجان - فریم بر ثانیه را انجام داده و همزمان عکس های 64 مگاپیکسلی بگیرد. همچنین قادر - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر صایین قلعه استان زنجان - به تصویربرداری با رزولوشن 4K با نرخ 120 فریم بر ثانیه یا با رزولوشن 8K با نرخ 30 فریم بر ثانیه و تصویربرداری نامحدود با رزولوشون 720p با نرخ 960 فریم بر ثانیه نیز وجود دارد.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر صایین قلعه استان زنجان

مودم X55 به کار رفته در چیپست اسنپدراگون 865 با اینکه - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر صایین قلعه استان زنجان - همانند SoC (سیستم روی چیپ) روی یک مدار مجتمع قرار نگرفته، توانایی فراهم کردن اتصالات - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر صایین قلعه استان زنجان - 4G و 5G را داشته و روی کاغذ در شبکه های 5G و 4G به ترتیب حداکثر سرعت دانلود 7.5 گیگابیت بر ثانیه و 2.5 گیگابیت بر ثانیه، و همچنین سرعت آپلینک (ارتباط ایستگاه زمینی با ماهواره) 3 گیگابیت بر ثانیه و 316 مگابیت بر - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر صایین قلعه استان زنجان - ثانیه را به ارمغان می - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر صایین قلعه استان زنجان - آورد.

این مودم در کنار شبکه های مستقل و وابسته 5G، از پهنای باند زیر 6 گیگاهرتز و طول موج های میلیمتری (aptX Adaptive) نیز پشتیبانی می کند.

اسنپدراگون 865 گواهی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر صایین قلعه استان زنجان - وای فای 6 را کسب کرده و از بلوتوث 5.1، aptX TWS، aptX Adaptive و aptX Voice پشتیبانی می کند. تراشه Hexagon 698 و شتاب دهنده Tensor نیز به کمک موتور هوش مصنوعی نسل پنجم، تا دو برابر عملکرد بهتری را نسبت به نسل قبل ارائه می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone