🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  2. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  3. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  4. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  5. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26214.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

وارد کردن تاریخ تولد برای ثبت نام در اینستاگرام اجباری شد

این روزها شاهد حضور گسترده اطفال و نوجوانان کم سن و سال در اینستاگرام هستیم و به نظر می رسد که مدیران این پلتفرم اشتراک گذاری عکس چندان از این بابت خرسند نیستند. در همین ...

این روزها شاهد حضور گسترده اطفال و نوجوانان کم سن و سال در اینستاگرام هستیم و به نظر می رسد که مدیران این پلتفرم اشتراک گذاری عکس چندان از این بابت خرسند نیستند. در همین رابطه اینستاگرام اعلام کرده که از امروز همزمان با ثبت نام کاربران جدید تاریخ تولدشان را از آنها سوال خواهد کرد و اگر از طریق اکانت فیسبوک اقدام به ثبت نمایند تاریخ تولدشان را از پروفایل آنها در فیسبوک استخراج میکند.

به این ترتیب شاید بچه هایی که کمتر از ۱۳ سال داشته باشند از عضویت در این شبکه اجتماعی منصرف شوند (یا دست - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - کم کار برایشان دشوار می شود) و مدیران اینستاگرام نیز تلاش خواهند کرد که طی هفته های آتی تنظیمات کنترلی ایمن و تازه ای را برای این رده سنی آماده کنند تا ضمن حفظ حریم خصوصی، آنها را از قرار گرفتن در - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - معرض محتوای نامناسب نیز مراقبت نمایند.

خبر خوب دیگر آنکه اینستاگرام - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - مکانیزم های کنترلی اش برای ارسال پیام های مستقیم را هم تقویت کرده و برای مثال با افزودن گزینه ای جدید - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - پیام های مستقیم دریافتی توسط کاربران را محدودتر نموده است. در به روز رسانی جدید همچنین صرفا افرادی که دنبالشان میکنید قادرند شما را به گروه های اینستاگرامی خود دعوت کنند. همه این تغییرات طبق برآوردهای - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - صورت گرفته طی چند هفته آتی از راه می - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - رسند.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی

این اقدام در راستای وعده ای صورت می گیرد که فیسبوک سال گذشته مطرح کرد و - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - براساس آن قرار شد که اکانت های متعلق به اطفال را با دقت بیشتری بررسی کند. روشن است که این رویکرد چندان - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - هم موفق نخواهد بود چراکه کودکان معمولا عادت دارند در رابطه با سن خود دروغ بگویند. در واقع فیسبوک این محدودیت را به خاطر راضی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - کردن قانونگذاران آمریکایی وضع کرده که از بابت - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - حفظ حریم خصوصی اطفال در فضای مجازی نگرانی هایی داشتند. البته ممکن است که این - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - رویکرد برخی کودکان را از عضویت در - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - اینستاگرام منصرف نماید اما روشن است که اثرگذری چندان خوبی نخواهد داشت.

اینستاگرام قبلا در مصاحبه با رویترز اعلام کرده بود که تبلیغات - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - اصلی ترین دلیل برای اضافه کردن محدودیت سنی به این پلتفرم نبوده است با این حال انتظار می رود که از این پس شاهد نمایش تبلیغاتی در این شبکه اجتماعی باشیم که پیشتر به خاطر حضور کودکان امکان نمایش آنها وجود نداشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone