🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  2. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  3. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  4. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  5. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26212.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی S11 احتمالا با قابلیت فیلم‌برداری 8K معرفی خواهد شد

هنوز چند ماهی تا عرضه گلکسی S11 توسط سامسونگ مانده است، ول با این حال شایعات پیرامون توانایی دوربین‌های این گوشی نیز تمامی ندارند. جدیدترین گزارش‌ها، خبر از توانایی فیلم‌برداری با کیفیت 8K می‌دهند که ...

هنوز چند ماهی تا عرضه گلکسی S11 توسط سامسونگ مانده است، ول با این حال شایعات پیرامون توانایی دوربین‌های این گوشی نیز تمامی ندارند. جدیدترین گزارش‌ها، خبر از توانایی فیلم‌برداری با کیفیت 8K می‌دهند که این گوشی را به اولین در دنیا تبدیل خواهد کرد.

اخیرا کدی از کالبدشکافی فایل - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر رامسر استان مازندران - APK دوربین گلکسی S11 پیدا شده که قابلیت فیلم‌برداری 8K را تایید می‌کنند. همچنین با توجه به شایعات قبلی که تا حدودی چینش دوربین‌های ۵ گانه و سنسور ۱۰۸ مگاپیسلی را تایید می‌کند، می‌توان - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر رامسر استان مازندران - صحت این قضیه را تایید کرد. علاوه بر این، گفته می‌شود این گوشی می‌تواند تا ۵ برابر بزرگ‌نمایی اپتیکال داشته باشد.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر رامسر استان مازندران

علاوه بر این، با توجه به معرفی چیپست‌های اگزینوس ۹۹۰ و کوالکام اسنپدراگون - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر رامسر استان مازندران - ۸۶۵ با قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن 8K، می‌توان این اخبار - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر رامسر استان مازندران - و شایعات را باور کرد. این چیپست‌‌‌ها همیشه در جدیدترین گوشی‌های - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر رامسر استان مازندران - سری گلکسی استفاده می‌شدند و گلکسی S11 نیز از این قائله مستثنی نیست.

به طور - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر رامسر استان مازندران - سنتی، گلکسی S11  از چیپست‌های اسنپدراگون کوالکام در بازار آمریکای شمالی و از چیپست‌های داخلی سامسونگ یا همان اگزینوس در بازارهای جهانی و بین‌المللی بهره می‌برد. در نتیجه نباید - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر رامسر استان مازندران - چندان از عرضه قابلیت جدید فیلم‌برداری 8K، غافلگیر شد. با این حال به نظر می‌رسد که در آینده گوشی‌هایی که فیلم‌برداری 8K داشته باشند، را زیاد ببینیم.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر رامسر استان مازندران

معولا سامسونگ - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر رامسر استان مازندران - سری گلکسی خود را در بهمن معرفی می‌کند، در نتیجه می‌توان انتظار داشت که رقبا نیز بی‌کار ننشسته - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر رامسر استان مازندران - و قابلیت‌های بهتر فیلم‌برداری را در اختیار کاربران قرارد دهند. اخیرا نیز رندرهای این گوشی با ماژول عجیب و حفره‌های متعدد حسابی سر و - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر رامسر استان مازندران - صدا راه انداخته بودند. البته هنوز مشخص نیست که چیدمان ماژول دوربین گلکسی S11 چگونه خواهد بود و آیا سامسونگ همچون عکس‌‌‌های افشا شده گذشته، از ماژول مستطیلی بهره می‌برد یا خیر.

در هر صورت کاربران و علاقه‌مندان باید یکی دو ماه دیگر صبر پیشه کنند تا بتوانند در صورت تحقق این امر، با - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر رامسر استان مازندران - گوشی خود به فیلم‌بردرای 8K بپردازند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone