🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  2. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  3. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  4. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  5. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26210.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

بازسازی تصویر چهره مجرمان در چین با کمک نمونه DNA

طبق گزارش جدیدی که نیویورک تایمز منتشر کرده دانشمندان چینی تلاش دارند با استفاده از نمونه خون افراد تصویر چهره آنها را بازسازی کنند. این تکنولوژی تجربی که DNA phenotyping خوانده شده هم اکنون مراحل اولیه ...

طبق گزارش جدیدی که نیویورک تایمز منتشر کرده دانشمندان چینی تلاش دارند با استفاده از نمونه خون افراد تصویر چهره آنها را بازسازی کنند. این تکنولوژی تجربی که DNA phenotyping خوانده شده هم اکنون مراحل اولیه توسعه خود را میگذراند اما می تواند تصاویری نزدیک به چهره واقعی افراد بسازد و در بازرسی های قضایی برای محدود نمودن تعداد مظنونین مورد استفاده قرار - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مینودشت استان گلستان - بگیرد.

عملکرد این تکنولوژی هم به این شکل است که به دنبال - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مینودشت استان گلستان - خصوصیاتی از جمله رنگ پوست، رنگ چشم، جنسیت و اجداد یک فرد می گردد. با این کار امکانی برای سیستم فراهم می شود که به صورت - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مینودشت استان گلستان - نظری تصاویر پروفایل افراد را با - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مینودشت استان گلستان - استفاده از دیتایی علمی تر و موثق تر نسبت به حافظه شاهدان عینی ایجاد نماید. با این حال DNA نمی تواند جزئیاتی نظیر سن و وزن را نشان دهد و آنطور که گفته می شود هم اکنون ایالات متحده آمریکا نیز در گوشه دیگری از این عالم تلاش می کند تکنولوژی مشابه به این را توسعه دهد.

آمریکا هم مشغول توسعه تکنولوژی مشابه به این است

البته که ایده ساخت ابزاری جدید برای شناسایی مجرمان و مقابله با آنها بسیار جذاب به نظر می رسد اما دلایلی هم برای ایجاد نگرانی در این رابطه وجود دارد. نیویورک تایمز در گزارش خود خاطر نشان کرده که مقامات چینی برای توسعه این فناوری از صدها مسلمان اویغور بازداشتی در این کشور نمونه خونی دریافت کرده اند، در حالی که برای این منظور رضایت آنها دریافت نشده و مشخص نیست که چطور از این اطلاعات استفاده خواهد شد.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مینودشت استان گلستان

در استان Xinjiang چین (جایی که کمپ های نگهداری اویغورها قرار دارد) شمار انبوهی از - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مینودشت استان گلستان - این افراد نگهداری می شوند و آنطور که نیویورک تایمز گزارش داده هیچ انتخابی برای ارائه نمونه DNA خود ندارند و به این کار مجبور شده اند. طبق گفته تعدادی از اویغور هایی که از - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مینودشت استان گلستان - چین گریخته اند این نمونه های خونی به صورت کاملا اجباری و در چارچوب برنامه چکاپ سلامتی جمع آوری می شوند.

بخشی از تحقیقات در این رابطه توسط آزمایشگاه های تحت نظر وزارت امنیت کشور چین - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مینودشت استان گلستان - انجام می گیرد که - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مینودشت استان گلستان - بودجه این آزمایشگاه ها نیز تا حدودی توسط موسسات اروپایی تامین می گردد. در گزارش نیویورک تایمز اشاره شده که برخی نشریات بین المللی بدون بررسی کامل منشا نمونه - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مینودشت استان گلستان - های DNA مورد استفاده در این پژوهش ها، نتایج آنها را منتشر کرده اند.

در هر حال اگر تکنولوژی DNA - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مینودشت استان گلستان - phenotyping موفق عمل کند یک مورد دیگر بر تکنولوژی های نظارتی پیشرفته چین اضافه خواهد شد. گفته می شود چین قصد دارد از این فناوری برای دنبال نمودن مخالفان خود استفاده نماید کمااینکه دولت چین نیز همواره به شکلی صریح از خواست خود برای کنترل بهتر جمعیت این کشور سخن به میان آورده و تکنولوژی های جدید را ابزاری برای تحقق این امر دانسته است.

چین با در اختیار داشتن ۸۰ میلیون نمونه DNA بزرگترین بانک اطلاعاتی در این باره را در اختیار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone