🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  2. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  3. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  4. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  5. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40023.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

انتشار اطلاعات و رندرهای جدید گلکسی اس 9

به تازگی طرحی از موبایل پرچمدار آتی سامسونگ، گلکسی اس 9 منتشر شده که ابعاد آن را مشخص کرده. همچنین رندرهای جدید موبایل مذکور و نسخه پلاس آن، محل قرار گیری حسگر اثر انگشت را ...

به تازگی طرحی از موبایل پرچمدار آتی سامسونگ، گلکسی اس 9 منتشر - تعمیرات کولر گازی گری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - شده که ابعاد آن را مشخص کرده. همچنین رندرهای جدید موبایل مذکور و نسخه پلاس آن، محل قرار - تعمیرات کولر گازی گری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - گیری حسگر اثر انگشت را نشان می دهد.

طرحی منتشر شده از گلکسی اس 9 که در شبکه اجتماعی وِیبو چین منتشر شده، به ابعاد 147.63 در 68.69 میلی متری آن اشاره می کند. در حالی که ضخامت این تلفن هوشمند 8.41 میلیمتر عنوان شده است.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی
طرح منتشر شده از گلکسی اس 9، ابعاد آن را مشخص می کند. برای مشاهده دقیق تر روی تصویر کلیک کنید.

البته در تصاویر به نظر می رسد که دوربین اصلی کمی از پشت موبایل بیرون زده، لذا با محاسبه ضخامت دوربین، قطر موبایل به 8.76 میلی متر می رسد. یادآوری می کنیم که ابعاد گلکسی اس 8 (بررسی دیجیاتو) برابر 148.9 در 68.1 میلی متر با ضخامت 8 میلیمتر است. لذا گلکسی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اس 9 در ابعاد، تغییر چندانی با نسخه فعلی نخواهد داشت.

همچنین بر اساس رندر هایی که - تعمیرات کولر گازی گری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - از دو پرچمدار آتی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس منتشر شده، جایگاه حسگر اثر انگشت نسبت به اس 8 بهبود یافته. حالا این حسگر در زیر دوربین قرار گرفته و بدین ترتیب لمس آن راحت تر شده و احتمال تماس انگشت با لنز و چرب - تعمیرات کولر گازی گری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - شدن شیشه آن را کاهش می دهد.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی
رندر منتشر - تعمیرات کولر گازی گری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - شده از گلکسی های اس 9 (پایین) و اس 9 پلاس (بالا)

بر اساس رندرها گلکسی اس 9 از دوربین اصلی تکی و نسخه پلاس آن از دوربین اصلی دوگانه بهره می برد. قرار است دو پرچمدار یاد شده در رنگ های مشکی، نقره - تعمیرات کولر گازی گری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ای تیتانیومی، ارغوانی، آبی و طلایی به بازار عرضه - تعمیرات کولر گازی گری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - شوند.

قرار است گلکسی اس 9 با نمایشگر 5.8 اینچی از نوع AMOLED و چیپست اسنپدراگون 845 عرضه شود. همچنین از رم 4 یا 6 گیگابایت به همراه حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایت برخوردار خواهد بود.

انتظار می رود گلکسی های اس 9 و اس 9 پلاس در MWC سال 2018 (7 اسفند تا 10 اسفند سال جاری) به طور رسمی معرفی شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بهارین نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
بهترین دوست من، مشکلی که برای کولر گازی گری 12000 s4matic وجود دارد این است که گاهی اوقات هوای خنکی توسط آن تنظیم نمی‌شود. به عنوان یک کارشناس تعمیرات، من به شما پیشنهاد می‌دهم ابتدا تنظیمات کولر را چک کرده و سپس فیلترهای آن را تمیز کنید. در صورتی که مشکل همچنان پابرجا باشد، بهتر است با مرکز تعمیرات محلی تماس بگیرید و با ارائه اطلاعات کامل در مورد مشکل، درخواست تعمیر را ارسال کنید. در منطقه امیرکبیر تبریز، مرکز تعمیرات حرفه‌ای و ماهری وجود دارد که در این زمینه می‌توانید از آنها استفاده کنید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone