🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  3. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40036.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

میت 10 پرو، سلاح هوآوی برای ورود به بازار آمریکا

میت 10 پرو یکی از بهترین اسمارت فون های موجود در بازار است و ظاهرا هوآوی قصد دارد از آن به عنوان ابزاری برای حضور در بازار پر رونق آمریکا استفاده کند. رسانه های محلی ...

میت 10 پرو یکی از - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بهترین اسمارت - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - فون های موجود در بازار است و ظاهرا هوآوی قصد دارد از آن به عنوان ابزاری برای حضور در بازار پر رونق آمریکا استفاده کند.

رسانه های محلی کره با استناد به شعبه کره ای هوآوی اعلام کرده اند که این کمپانی در آینده نزدیک میت 10 پرو را با همکاری اپراتور AT&T در آمریکا عرضه خواهد کرد.

مدتی پیش هم یک فریمور AT&T برای - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - میت 10پرو به بیرون درز کرده بود، بنابرین ممکن است کمپانی چینی در نمایشگاه CES ماه آینده این خبر را به صورت رسمی اعلام کند.

در صورتی که این توافق اجرایی شود، هوآوی به اولین تولید کننده عمده چینی تبدیل می شود که با اپراتورهای - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - آمریکایی وارد شراکت می شود.تعمیرات مایکروفر کرال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقیاز طرف دیگر باتوجه به اینکه هوآوی سومین تولید کننده بزرگ تلفن همراه در دنیا به شمار می رود، همکاری این کمپانی با اپراتورهای آمریکایی می تواند توازن بازار موبایل این کشور را تغییر داده و بخشی از آن را از دست اپل و سامسونگ خارج کند.

میت 10 پرو از سخت افزاری قدرتمند، پردازنده اختصاصی هوش مصنوعی، باتری با ظرفیت بالا و دوربینی برخوردار است که می تواند نظر کاربران آمریکایی را به خود جلب کند، حال باید منتظر ماند و دید که هوآوی این محصول ارزشمند را با چه قیمتی در اختیار آنها قرار می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone