🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  2. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  3. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  4. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  5. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40007.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

افشای رندرهای کارخانه‌ای گلکسی اس 9؛ خبری از دوربین دوگانه نیست [به روز رسانی]

تمام شایعات تا به امروز به این مسئله اشاره داشته اند که گلکسی اس 9 سامسونگ از لحاظ سخت افزاری نسبت به گلکسی اس 8 بهبود فراوان می یابد اما از منظر طراحی، تفاوت چشمگیری ...

تمام شایعات تا به امروز به این مسئله اشاره داشته اند که گلکسی اس 9 سامسونگ از لحاظ سخت افزاری نسبت به گلکسی اس - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - 8 بهبود فراوان می یابد اما از منظر طراحی، تفاوت چشمگیری با پرچمدار سال جاری میلادی سامسونگ نخواهد داشت. اخیراً رندرهای تازه ای از اس 9 منتشر شده است که دقیقاً همان چیزی که انتظارش را داشتیم به نمایش در می آورند.

این رندرها براساس تصاویر CAD کارخانه ای (یعنی از سوی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - خود سامسونگ) به دست آمده اند و توسط حساب کاربری OnLeaks در توییتر منتشر شده اند که طی چند سال اخیر، منبعی قابل اطمینان در زمینه انتشار زودهنگام اخبار حوزه تکنولوژی بوده است؛ بنابراین به احتمال زیاد، گلکسی اس 9 دقیقاً همان چیزی خواهد بود که در این تصاویر دیده می شود.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان

بزرگ ترین وجه تمایز گلکسی اس 9 و اس 8 در طراحی، به محل قرارگیری اسکنر اثر انگشت باز می گردد. - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در حالی که اسکنر اس 8 در سمت راست دوربین اصلی قرار گرفته بود و بسیاری از کاربران را آزار می داد، اسکنر اثر انگشت اس 9 این بار به زیر دوربین منتقل شده که قطعاً باعث ارگونومیک تر شدن دستگاه - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - می شود. تغییر مهم دیگر، عدم وجود دوربین دوگانه اصلی در اس 9 است و تنها یک سنسور روی پنل پشتی دستگاه به چشم می خورد که جای تعجب - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - دارد.

با این - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - حال، گلکسی اس 9 از مشخصات سخت افزاری بهبودیافته بهره می برد و به اسنپدراگون 845 و 6 - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - گیگابایت حافظه رم تجهیز می گردد. ضمناً در خبرها می خوانیم که - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - پرچمدار بعدی سامسونگ از تکنولوژی شارژ سریع 4.0 کوالکام بهره مند نیست و یک بار دیگر باید منتظر شارژ سریع 3.0 باشیم؛ خبری که گرچه - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - به تایید رسمی نرسیده، اما اگر صحت داشته باشد قطعاً مایه ناامیدی است. به گفته رسانه های کره ای، گلکسی اس 9 قرار است روز هشتم اسفندماه در جریان کنگره جهانی موبایل بارسلونا رونمایی شود.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان

 

به روز رسانی:

تصویری که اخیراً از قاب پشتی گلکسی اس 9 منتشر شده، خبر از دوربین اصلی تکی این موبایل می دهد. همچنین حسگر اثر انگشت نیز در پایین دوربین اصلی جای می گیرید. البته بر اساس گزارشات، گلکسی اس 9 پلاس از دوربین اصلی دوگانه بهره خواهد برد. در ادامه می توانید تصویر مذکور را مشاهده - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نمایید:

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone