🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  2. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  3. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  4. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  5. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40037.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

با ۳۰۰ دلار صاحب آیفون X شوید

آیفون X شاید نماینده نسل آینده‌ی تلفن‌های هوشمند باشد اما قیمت هزار دلاری آن، مبلغی است که هر کاربری توان پرداخت آن را ندارد. برای این افراد، موبایل S9 شرکت Leagoo می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. ...

آیفون X شاید نماینده نسل آینده‌ی تلفن‌های هوشمند باشد اما قیمت هزار - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر مازندران استان مازندران - دلاری آن، مبلغی است که هر کاربری توان پرداخت آن را ندارد. برای این افراد، موبایل S9 شرکت Leagoo می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

تفاوت ظاهری S9 با آیفون ‌X تنها در حسگر اثر انگشت آنهاست

در نگاه اول S9 ذره ای با آیفون X تفاوت - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر مازندران استان مازندران - ندارد حتی آیکون‌های باتری و وای‌فای آنها نیز مشابه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر مازندران استان مازندران - یکدیگر است اما وقتی آنها را برگردانیم تفاوت این دو مدل با یکدیگر آشکار می‌شود. - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر مازندران استان مازندران - اگرچه دوربین دوگانه‌ی عمودی و استفاده‌ی همزمان از آلومینیوم و شیشه در هردو مدل دیده می‌شود اما وجود حسگر اثر - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر مازندران استان مازندران - انگشت و قرار گرفتن ۳ دکمه‌ی پاور و تنظیم صدا در یک سمت، S9 را از آیفون X جدا می‌کند. البته موبایل - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر مازندران استان مازندران - شرکت مالزیایی Leagoo در قسمت انتهایی خود کمی بیشتر از آیفون‌ X حاشیه دارد.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر مازندران استان مازندران

با تمام - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر مازندران استان مازندران - این شباهت‌های ظاهری، S9 هیچ شباهت سخت‌افزاری با گرانترین آیفون تاریخ ندارد چرا که این موبایل یک صفحه نمایش ۵.۸۵ اینچی AMOLED، یک پردازنده‌ی میان‌رده‌ی مدیاتک P40 دارد و در آن  - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر مازندران استان مازندران - ۶ گیگ رم، - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر مازندران استان مازندران - ۱۲۸ گیگ حافظه‌‌ی داخلی و یک جفت دوربین ۱۶ مگاپیگسلی تعبیه شده است.

مهمترین تفاوت این دو موبایل قیمت آنهاست؛ - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر مازندران استان مازندران - S9 شرکت Leagoo تنها ۳۰۰ دلار قیمت دارد و به همین دلیل می‌تواند جایگزین خوبی برای آیفون ۱۰۰۰ دلاری - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر مازندران استان مازندران - باشد البته تنها برای کسانی که جذابیت در نگاه اول را - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر مازندران استان مازندران - دنبال کرده و نمی‌خواهند از امکانات سخت‌افزاری این آیفون گران بهره برند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone