🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  2. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  3. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  4. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  5. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40027.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

اسنشال فون احتمالاً به فروش 50 هزار واحدی دست یافته است

پیش از این در دیجیاتو خوانده بودید که بر اساس آمارها اسنشال فون در فروش موبایل هایش به مشکل برخورده بود و تا اویل مهر ماه توانسته بود تنها 5000 دستگاه را به فروش برساند. ...

پیش از این در دیجیاتو خوانده بودید که بر - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اساس - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - آمارها اسنشال فون در فروش موبایل هایش به مشکل برخورده بود و تا اویل مهر ماه توانسته بود تنها - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - 5000 دستگاه را به فروش برساند. ولی به نظر می رسد اکنون - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - این آمار به 50 هزار واحد رسیده است.

این تعداد فروش از میزان دانلود اپ دوربین از گوگل پلِی توسط موبایل های اسنشال به دست آمده که البته ممکن است چندان دقیق نباشد.

سوالی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که مطرح می شود این است که اسنشال چطور توانسته آمار فروش خود را تا حدود 10 برابر بهبود بخشد؟ یکی از دلایل این مسئله احتمالاً به کاهش قیمت تلفن هوشمند مذکور از 699 به 499 - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دلار باز می گردد.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

اسنشال با ارائه طرح های تخفیف متعدد توانسته فروش خود را بهبود دهد

همچنین چندی پیش این کمپانی طرحی به نام «تخفیف خانواده و دوستان» را برای خریداران موبایل های خود ارائه کرد. براساس این طرح افرادی که تلفن هوشمند - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - خود را با قیمت 699 دلاری خریداری کرده بودند، می توانستد تا تاریخ 22 اکتبر (30 مهرماه) کد تخفیف 200 دلاری را دریافت کنند و در اختیار دوستان یا سایر اعضای خانواده خود قرار دهند. بدین ترتیب قیمت اسنشال فون (با احتساب تخفیف 200 دلاری قبلی) به 299 دلار کاهش پیدا می کرد.

در نهایت جمعه سیاه و دوشنبه سایبری نیز به فروش بیشتر موبایل مذکور کمک کرد؛ در این دو روز اسنشال فون به همراه دوربین 360 درجه ویژه آن تنها 400 دلار به فروش می رسید.

با این حال باز هم تعداد 50 هزار دستگاه رقم چندان بالایی برای فروش یک تلفن هوشمند پرچمدار محسوب نمی شود. ولی فراموش نکنیم که اسنشال استارتاپی است که تلاش می کند سهمی از بازار پر رقابت آمریکا را به دست آورد؛ بازاری که اکنون توسط - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اپل و سامسونگ قبضه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone