🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  4. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  5. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40043.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

رمزگشایی از داده های تلسکوپ فضایی کپلر با کمک هوش مصنوعی گوگل

ناسا به تازگی در یک کنفرانس خبری از برنامه خود برای استفاده از نرم افزار مبتنی بر یادگیری ماشینی (شاخه ای از هوش مصنوعی) گوگل پرده برداشته. قرار است این آژانس فضایی از نرم افزار ...

ناسا به تازگی در یک کنفرانس خبری از برنامه خود برای استفاده از نرم افزار مبتنی بر یادگیری ماشینی (شاخه ای از هوش مصنوعی) گوگل پرده برداشته. قرار است این آژانس فضایی از نرم افزار جدید به منظور یافتن حیات فرازمینی توسط تلسکوپ فضایی کپلر بهره ببرد.

این کنفرانس که با حضور «پائول هرتز» (Paul Hertz)، مدیر بخش فیزیک نجومی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ناسا و «کریستوفر شالو» (Christopher Shallue)، مهندس نرم افزار ارشد بخش Google Brain برگزار شده بود به انتشار اطلاعاتی در خصوص دستاوردهای کپلر و نیز برنامه ناسا برای استفاده از هوش مصنوعی طراحی شده توسط گوگل برِین اشاره - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - داشت.

برِین بخشی از کمپانی گوگل است که به تحقیقات متنوعی در زمینه هوش مصنوعی می پردازد. از جمله این موارد می توان به آموزش ماشین ها برای تصمیم گیری - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - درست اشاره - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کرد. همکاری جدید ناسا و گوگل راهکار های جدیدی برای تحلیل داده های دریافتی از کپلر را فراهم می کند.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

تلسکوپ فضایی کپلر که در سال 2009 به فضا ارسال شد، تا کنون موفق به یافتن هزاران سیاره در خارج از منظومه شمسی شده.بر اساس اعلام ناسا تعداد 30 - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - سیاره فرا خورشیدی در لیست سیارات قابل سکونت وجود دارند؛ بدین معنی که این سیاره ها به اندازه کافی از ستاره خود فاصله دارند که مستعد سکونت موجودات زنده باشند.

در سال 2014 کپلر مأموریت جدیدی را برای یافتن یک سیاره فراخوریدی جدید شروع کرد. طی این مأموریت که K2 نام داشت تا به امروز 178 سیاره فراخورشیدی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و 515 مورد احتمالی دیگر شناساسیی شده اند.

بر اساس اعلام ناسا در کنفرانس یاد شده، مأموریت K2 همچنین فرصت های تحقیقاتی جدیدی برای مطالعه ستاره های جوان، - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ابر نو اخترها و سایر پدیده های کهکشانی را فراهم کرده است. انتظار می رود در آینده جزئیات بیشتری از دستاوردهای همکاری ناسا و گوگل منتشر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone