🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  2. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  3. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  4. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  5. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40011.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

کسپرسکی به طور رسمی از دولت آمریکا شکایت کرد

تعجبی ندارد که آزمایشگاه کسپرسکی از تصویب قانون ممنوعیت استفاده از محصولاتش توسط ترامپ خوشحال نیست و شکایت رسمی این شرکت علیه‌ سیاست‌ گذاری‌های ترامپ قابل پیش‌بینی بود اما نکته جالب اینجاست کپسرسکی ادعا می‌کند ...

تعجبی ندارد که آزمایشگاه کسپرسکی از تصویب قانون ممنوعیت استفاده از محصولاتش توسط ترامپ خوشحال - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نیست و شکایت رسمی این شرکت علیه‌ سیاست‌ گذاری‌های ترامپ قابل پیش‌بینی بود اما نکته جالب اینجاست کپسرسکی ادعا می‌کند که «وزارت امنیت میهن ایالات متحده آمریکا» (DHS) در تصمیمات اخیر خود، روند عادلانه‌ی قانونی را در پیش نگرفته و بی انصافانه وجهه‌ی‌ این شرکت را هدف قرار داده‌است.

این شرکت روس، در نامه‌ای سرگشاده مدعی شده که مسئولین آمریکایی با استفاده اطلاعاتی نظیر گزارش‌های غیر معتبر، عملکردی غیرحرفه‌ای از خود نشان داده‌ و درمقابل آنها جبهه‌گیری متقابل یک طرفه‌‌ای داشته‌اند.

در این نامه‌ اشاره شده که کسپرسکی قصد داشته با نیت مثبت، نگرانی‌های مسئولین آمریکایی را برطرف ساخته و درباره‌‌‌ی آنها توضیحاتی ارائه دهد اما در مقابل سازمان امنیت حتی حاضر نشده به صحبت‌های این شرکت گوش کند.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

ناراحتی این شرکت بیشتر متوجه این مطلب است که سازمان امنیت آمریکا بدون اینکه مدرکی دال بر جاسوسی کسپرسکی داشته باشد صرفاً به علت روس بودن کپسرسکی، نگران خطرات کلی استفاده از آنتی ویروس این شرکت بوده‌اند.

طبق گزارش این شرکت، بسیاری از آنتی‌ویروس‌‌های مختلف از ابرها برای تهیه و پردازش اطلاعاتی همچون نمونه‌های بدافزار استفاده ‌می‌کنند اما به گفته کسپرسکی، سازمان امنیت به هیچ‌کدام از این آنتی‌ویروس‌ها حمله نکرده و تنها استفاده از محصول شرکت روسی را ممنوع کرده که از نظر آنها بی‌انصافی محسوب می‌شود.

حال فارغ از اینکه کسپرسکی درست ادعا کرده یا غلط، احتمالاْ با جدال دنباله‌داری روبرو خواهیم بود. این شرکت - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - پیشتر به دنبال این بود که با کمک گرفتن از یک «مرجع ذی صلاح و مستقل بین المللی» اعتماد از دست رفته کاربرانش - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - را بازیابد.

تحقیقات این مرجع روی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کد منبع آنتی‌ویروس کسپرسکی اثبات کرد که برنامه به هیچ عنوان وسیله‌ای برای جاسوسی روس‌ها نبوده و تنها اطلاعات را در معرض خطر قرار داده است اما مسئولین آمریکایی این مطلب را برای تبرئه کسپرسکی کافی ندانسته و نظر خود را درباره منع محصولات این شرکت تغییر نداده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone