تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  3. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16781.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

دولت بریتانیا ممکن است مانع از فروش Arm به انویدیا شود

«سافت‌بنک» غول مخابراتی ژاپن در قراردادی به ارزش ۴۰ میلیارد دلار با فروش Arm به انویدیا موافقت کرده است. حال بر اساس برخی گزارش‌ها دولت بریتانیا به دنبال جلوگیری از نهایی شدن این قرارداد است. ...

«سافت‌بنک» غول مخابراتی ژاپن در قراردادی به ارزش ۴۰ میلیارد دلار با فروش Arm به انویدیا موافقت کرده است. حال بر اساس برخی گزارش‌ها دولت بریتانیا به دنبال جلوگیری از نهایی شدن این قرارداد است.

منتقدین بریتانیایی نسبت به فروش Arm به انویدیا هشدار داده‌اند و می‌گویند این قرارداد در - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مریوان استان کردستان - صورت نهایی شدن می‌تواند هزاران کارمند این شرکت را در معرض از دست دادن شغل قرار داده و جایگاه Arm در سطح جهان را به خطر بیندازد.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مریوان استان کردستان

Arm در کمبریج انگلستان واقع شده و تا پیش از تصاحب توسط گروه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مریوان استان کردستان - ژاپنی سافت‌بنک در سال ۲۰۱۶، یک شرکت مستقل به شمار می‌رفت. تصاحب این شرکت توسط غول ژاپنی تداخلی در کسب و کار و عملیات‌های آن به وجود نیاورد ولی حالا برخی از منتقدین می‌گویند این اتفاق ممکن است دوباره تکرار نشود و Arm تحت مدیریت انویدیا دچار تغییرات گسترده شود.

مقامات بریتانیا به ویژه نگران هستند که فروش Arm روی اقتصاد و سلطه این کشور در - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مریوان استان کردستان - بازار نیمه رساناها تأثیر منفی بگذارد. این شرکت یکی از دارایی‌ها - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مریوان استان کردستان - ارزشمند بریتانیاست و به نظر می‌رسد مقامات آن به راحتی حاضر به فروش آن حتی با قیمت گزاف ۴۰ میلیارد دلار نیستند.

انویدیا قول داده تا تغییری در مدل کسب و کار Arm ایجاد نکند و از تبدیل بریتانیا به قطب تحقیقات هوش - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مریوان استان کردستان - مصنوعی در دنیا خبر داده است که در درازمدت به اقتصاد این کشور کمک خواهد کرد. انویدیا در همین راستا چند روز قبل اعلام کرد قوی‌ترین ابرکامپیوتر بریتانیا را در شهر دانشگاهی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مریوان استان کردستان - کمبریج می‌سازد. با این وجود برخی از مقامات بریتانیایی همچنان نسبت به فروش Arm بدبین هستند.

پیش‌بینی می‌شود انویدیا از سوی رگولاتورهای آمریکایی و اروپایی نیز تحت فشار قرار گیرد چرا که با تصاحب Arm برتری قابل توجهی نسبت به رقبا پیدا خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone