تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  4. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  5. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16780.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

آمارهای جدید از فروشگاه «باسلام»؛ ۴۸ هزار فروشنده و ۴۲۰ هزار محصول

فروشگاه اینترنتی «باسلام»، بازار آنلاین خرید و فروش محصولات خانگی و محلی حالا بیش از ۴ سال عمر دارد و می‌خواهد به سمت هوشمندسازی بیشتر حرکت کند تا تجربه خرید جالب‌تری برای کاربران خود ایجاد ...

فروشگاه اینترنتی «باسلام»، بازار آنلاین خرید و فروش محصولات خانگی و محلی حالا بیش از ۴ - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان - سال عمر دارد و می‌خواهد به سمت هوشمندسازی بیشتر حرکت کند تا تجربه خرید جالب‌تری برای کاربران خود ایجاد کند. باسلام حالا - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان - میزبان ۴۸ هزار غرفه فروش اینترنتی است که بیش از ۴۲۰ هزار محصول در آن ارائه می‌شود. به گفته مدیرعامل باسلام، غرفه‌های پرفروش در این فروشگاه به شکل متوسط، ماهانه ۱۵۰ میلیون تومان فروش دارند.

«محمدرضا آقایا»، مدیرعامل فروشگاه «باسلام» در نشست خبری این فروشگاه اینترنتی اعلام کرد آنها سعی دارند که باسلام را به یک بازار اجتماعی تبدیل کنند تا مشتری‌ و غرفه‌دار به راحتی با هم ارتباط برقرار کنند و ضمن برقراری یک خرید و فروش اینترنتی ایمن‌تر، از تجربه این معامله آنلاین در بستر باسلام لذت ببرند. آنطور که آقایا اعلام کرد از حالا به بعد تیم «باسلام» روی هوشمند کردن این پلتفرم متمرکز شده تا مشتری تجربه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان - کاربری خوبی داشته باشد و غرفه‌دار - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان - به شیوه بهتر - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان - به مشتری معرفی شود.

در این نشست خبری آقایا با اشاره‌ای به گذرا به تاسیس باسلام و فراز و نشیب‌هایی که این استارتاپ طی کرده، تاکید کرد که باسلام در ابتدا یک فروشگاه آنلاین ساده پر از محصولات صنایع دستی و کتاب بوده که کم کم راه خود را - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان - به سمت «بازار اجتماعی» پیش - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان - برده است. آقایا همچنین بیان کرد: «تا پایان سال ۹۵، ۴۷ غرفه در باسلام مستقر شده بود. در سال ۹۶، تیم خود را تکمیل کردیم. اواخر - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان - سال ۹۶ به ۴۰۰ غرفه رسیدیم و مارکت پلیس ما تکمیل و امکان خرید و فروش در این پلتفرم ایجاد شد. غرفه‌داران به صورت مستقل محتوا - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان - را تولید - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان - و قیمت‌ها را خودشان تعیین - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان - می‌کردند.»

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان

به گفته آقایا همین روند را - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان - ادامه دادند و روی سمت غرفه‌دارها متمرکز بودند تا اینکه متوجه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان - خلایی در این بازار شدند و آن ارتباط مشتری و غرفه‌دار بود. او همچنین تاکید کرد: «مشتری‌ها دوست دارند با غرفه‌دار صحبت و ارتباط برقرار کنند. پس تلاش کردیم چت بین - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان - مشتری و غرفه‌دار را ایجاد کنیم. ما امکان چت را سال ۹۸ راه‌اندازی کردیم. در کل سال گذشته تمرکز خود را روی این موضوع گذاشتیم تا امکانات ارتباطاتی را در باسلام توسعه دهیم. امکان فالوکردن - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان - را ایجاد کردیم. البته فشار بسیاری روی سرورها بود.» به گفته آقایا در حال حاضر بخش آپلود ویدیو نیز در این سایت - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان - راه افتاده تا غرفه‌دار از محصولات خود فیلم بگیرد.

به گفته آقایا، اکنون بیش از ۴۲۰ هزار محصول - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان - توسط ۴۸ هزار غرفه‌دار در باسلام ارائه می‌شود: «در ۳۰ روز گذشته یک میلیون و ۲۰۰ هزار گفت‌وگو بین افرادی که در باسلام فعالیت - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان - می‌کنند، انجام شده است. - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان - در همین ۳۰ روز گذشته ۱۲ میلیون و ۵۲۶ هزار بار جست‌وجو در باسلام رخ داده است. فروش این روزها معادل فروش کل شهریور ماه سال گذشته است.»

آقایا تاکید کرد که باسلام حالا روی مساله توسعه هوش مصنوعی خود بیشتر از پیش کار می‌کند تا تجربه خرید کاربر راحت‌تر شود: «می‌خواهیم خریدار به محصولی که می‌خواهد بخرد - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان - زودتر برسد و قابلیت Matchmaking سایت ما بهبود پیدا کند تا عنوان مورد جستجوی مشتری او را به غرفه مورد نظرش برساند.»

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان

آقایا از میزان رشد باسلام اعلام رضایت کرد و گفت: «فروش مهر ماهی که درون آن هستیم برابر با کل فروش سال ۹۸ ما است. در حال تجربه‌ی رشد ۱۰۰ درصدی تراکنش‌ها در هر ماه هستیم. در حال حاضر هفته‌ای ۱۴ هزار محصول به آن اضافه می‌شود.» آقایا همچنین اعلام کرد غرفه‌های پرفروش باسلام نزدیک ماهی ۱۵۰ میلیون تومان فروش دارند.

در - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان - ادامه نشست «سجاد عساکره»، معاون عملیات «باسلام» به گذشته این پلتفرم اشاره و بیان کرد: «پیش از ایجاد غرفه در «باسلام» ما شهر به شهر می‌رفتیم و کسب و‌کارها - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان - را به پلتفرم خود دعوت می‌کردیم تا اینکه آرام آرام کسب و کارها در باسلام مستقر شدند. سال - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان - گذشته ۴ هزار کسب‌وکار در باسلام فعالیت می‌کردند و امروز ۴۸ هزار کسب‌وکار داریم. این غرفه‌ها ۴۲۰ هزار محصول منحصر به فرد عرضه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان - می‌کنند. این غرفه‌داران از ۹۳۲ نقطه جغرافیایی هستند و از هزار و ۲۴ نقطه کشور برای خود مشتری جذب می‌کنند این توزیع‌شدگی کسب‌وکارها را نشان می‌دهد.»

عساکره معتقد است که باسلام - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان - میزبان کسب‌وکارهای کوچک و محلی است و این بستر آنلاین با ارائه فناوری به این کسب‌وکارها کاری می‌کند تا آنها بتوانند در مسیر فروش اینترنتی هم حرکت کنند: «این افراد نیاز به آموزش دارند.به همین خاطر از ظرفیت غرفه‌داران قدیمی استفاده می‌کنیم. به این صورت که آنها مربی می‌شوند و به غرفه‌داران تاره نفس آموزش می‌دهند.» به گفته عساکره آمارهای می‌گویند که ۶۵ درصد اشتغال ایران هم در گروی کسب‌وکارهای کوچک است  که با وضعیت بد اقتصادی احتمالا - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان - این آمار بیشتر هم خواهد شد.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان

مدیر عملیات با سلام با بیان اینکه برای اولین بار در باسلام صنف‌ کسب‌وکارهای کوچک تشکیل شده است، گفت: «این اصناف باهم تولید محتوا می‌کنند. با هم کمپین تبلیغاتی راه‌اندازی می‌کنند. قیمت خودشان تعیین می‌کنند.»

شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان - استارتاپ باسلام به گزارش کامل دیجیاتو درباره این تیم واقع در شهر قم مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone