تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16768.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

هوم پاد مینی اپل با قیمتی ارزان‌تر از قبل معرفی شد

اپل در رویداد «Hi, Speed» در کنار آیفون ۱۲ مدل جدیدی از اسپیکر هوشمند خود را معرفی کرد. هوم پاد مینی نسخه‌ای جمع و جور و ارزان قیمت‌تر از نسل قبلی است که بر خلاف ...

اپل در رویداد «Hi, Speed» در کنار آیفون ۱۲ مدل جدیدی از اسپیکر هوشمند خود را معرفی کرد. - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مینودشت استان گلستان - هوم پاد مینی نسخه‌ای جمع - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مینودشت استان گلستان - و جور و ارزان قیمت‌تر از نسل قبلی است که بر خلاف مدل قبلی، ظاهری کره‌ای شکل دارد.

هوم پاد مینی هم مشابه برادر بزرگ‌تر خود بدنه‌ای پارچه‌ای دارد که بسته به مدل می‌تواند مشکی یا سفید باشد. در بالای اسپیکر هم یک نمایشگر قرار گرفته که - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مینودشت استان گلستان - خبر از فعالیت دستیار صوتی سیری می‌دهد. هوم پاد مینی به چیپست اپل S5 مجهز شده که به گفته اپل با کمک مدل‌های محاسباتی، ۱۸۰ بار در هر ثانیه موسیقی پخش شده - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مینودشت استان گلستان - را پردازش شده و تنظیم می‌شود.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مینودشت استان گلستان

علاوه بر این اگر چند اسپیکر هوم پاد مینی داشته باشید به سادگی می‌توانید آنها را - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مینودشت استان گلستان - همگام کنید تا در کنار هم آهنگ مورد علاقه شما را پخش کنند. جالب این که اگر اسپیکرها در یک اتاق باشند به طور هوشمند به حالت جفت شدن استریو می‌روند تا از صدای پخش شده لذت بیشتری ببرید.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که به هوم پاد مینی اضافه شده امکان - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مینودشت استان گلستان - کارکرد به عنوان یک هاب مرکزی برای تشخیص - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مینودشت استان گلستان - مکان دقیق اپل واچ سری ۶ و آیفون با کمک الترا واید باند است. هوم پاد همچنین می‌تواند نقش یک هاب مرکزی برای کنترل دستگاه‌های سازگار با هوم‌کیت را داشته باشد تا کاربران به سادگی بتوانند نور چراغ‌ها یا در بازکن‌ها را حتی در زمانی که در منزل نیستند کنترل کنند. علاوه بر این امکان خودکار سازی فعالیت‌ها به لطف اپ هوم وجود دارد.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مینودشت استان گلستان

از امکانات مهم دیگر، «اینترکام» است که به افراد در اتاق‌های مختلف یک خانه امکان برقراری ارتباط صوتی با یکدیگر را می‌دهد و در عین حال کاربران آیفون، آیپد و اپل واچ هم می‌توانند به این پیام‌های صوتی دسترسی داشته باشند.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مینودشت استان گلستان

اپل همچنین پیش از این وعده پشتیبانی از سرویس‌های استریم موسیقی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مینودشت استان گلستان - از جمله - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مینودشت استان گلستان - پاندورا، آمازون موزیک و iHeartRadio را داده بود اما همچنان خبری از پشتیبانی از اسپاتیفای در اسپیکر هوشمند این کمپانی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مینودشت استان گلستان - نیست.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مینودشت استان گلستان

اسپیکر هوم پاد اپل در زمان عرضه در سال ۲۰۱۸ برچسب قیمت ۳۴۹ دلاری خورده بود و به همین دلیل بسیار گران‌تر از آمازون اکو یا گوگل هوم به حساب می‌آمد. حالا قیمت هوم پاد - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مینودشت استان گلستان - قبلی کاهش یافته و به ۱۹۹ دلار رسیده که - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مینودشت استان گلستان - البته همچنان گران به حساب می‌آید. هوم پاد مینی اما - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مینودشت استان گلستان - با ۹۹ دلار قیمت احتمالا به خانه‌های بیشتری راه خواهد یافت. پیش فروش - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مینودشت استان گلستان - اسپیکر هوشمند جدید از ۱۶ آبان ماه شروع می‌شود و از - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مینودشت استان گلستان - ۲۶ آبان هم به دست کاربران می‌رسد.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مینودشت استان گلستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هلما نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
سلام، یکی از ایرادات رایجی که ممکن است در یخچال دیپوینت DECENT تجربه کنید، مشکلات مربوط به خنک کننده یخچال است. این مشکل ممکن است به دلیل تجمع یخ در بخش فریزر یا خرابی قطعات خنک کننده باشد. در این صورت، بهتر است به یک تعمیرکار ماهر و متخصص در شهر مینودشت منطقه القجر مراجعه کنید. او می‌تواند با توجه به مشکل موجود، لازم‌العمل‌های تعمیر و نصب قطعات جدید را انجام دهد. با توجه به لهجه تهرانی زبان‌شناسی، برای ارتباط با تعمیرکار باید آن را در نظر داشته باشید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone