تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  2. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  5. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16769.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

جعبه ابزار: پنج اپلیکیشن شخصی سازی اندروید که باید بشناسید

با این که محدودیت‌های نسخه‌های جدید اندروید بیشتر از نسخه‌های قدیمی‌تر شده، ولی هنوز هم می‌توان گفت که این سیستم عامل با اختلاف نسبت به رقبا، قابل شخصی سازی ترین سیستم عامل موجود در بازار ...

با - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - این که محدودیت‌های نسخه‌های جدید اندروید بیشتر - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - از نسخه‌های قدیمی‌تر شده، ولی هنوز هم می‌توان گفت که این سیستم عامل با اختلاف نسبت به رقبا، قابل شخصی سازی ترین سیستم عامل موجود در بازار است.

به لطف اوپن سورس بودن اندروید، لانچرهای متنوع و طیف گسترده اپلیکیشن‌های شخص ثالث، تقریبا هیچ تغییر و دخل و تصرفی نیست که نتوانید در این سیستم عامل انجام بدهید و قادرید شکل و شمایلش را به حالتی درآورید که خودتان دوست دارید.

در این مقاله پنج اپلیکیشن شخصی سازی اندروید را به شما معرفی می‌کنیم که - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - هر کدام به نوبه خود برای اعمال تغییرات و تسلط بیشتر روی اندروید به شما کمک می‌کنند.

1. Energy Ring و Energy Bar

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران

حالا - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - که تقریبا همه گوشی‌های اندرویدی ناچ‌دار و مجهز به نمایشگرهای دارای حفره شده‌اند، توسعه‌دهندگان به این فکر افتاده‌اند که از این - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - فضای جدید به وجود آمده برای مقاصد شخصی‌سازی بهره ببرند. یکی از بهترین نتایج این تفکر را می‌توانید در دو اپلیکیشن Energy Ring و Energy Bar ببینید.

Energy Bar لبه‌ها و حواشی بالای نمایشگر گوشی را - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - تبدیل به نشانگر مصرف باتری می‌کند. به این شکل که یک نوار نازک رنگی روی لبه‌ها می‌نشیند و هر چقدر - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - باتری مصرف شود، نوار رنگی کوتاه‌تر و کوتاه‌تر می‌شود.

اما آن یکی اپلیکیشن یعنی Energy Ring به شکل یک حلقه اطراف دوربین سلفی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - گوشی را احاطه کرده - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - و از آن به عنوان نشانگر باتری باقی‌مانده بهره می‌برد. هر دو اپلیکیشن با طیف نسبتا گسترده‌ای از دیوایس‌های اندرویدی جدید سازگاری دارند و به غیر از کاربردی که دارند، می‌توانند جلوه بی‌همتا و تکی به موبایل‌تان بدهند.

دانلود Energy Ring و Energy Bar از گوگل پلی

2. IFTTT

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران

«اگر این، پس در - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - نتیجه آن». به تنهایی معنایی دارد؟ مسلما نه. اما اپلیکیشن قدرتمند IFTTT با فرمول‌های اتوماسیونی‌‌اش به چنین جمله‌ای معنا می‌دهد. اپلیکیشن IFTTT - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - برای خودکارسازی کارها طراحی شده، به گونه‌ای که شما یک سری دستورات را از قبل به آن می‌دهید و انجام شدن کارها را به دست - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - اپلیکیشن می‌سپارید.

مثلا «اگر پستی را در اینستاگرام منتشر کردم، پس همان پست را در پینترست هم منتشر کن». IFTTT با همین رویه بین 600 اپلیکیشن مختلف ایجاد ارتباط کرده تا بتوانید با دادن یک سری فرمول به آن، بسیاری از کارهای روزمره‌تان با گوشی را اتوماسیون کنید و انجام شدنشان را به دست هوش مصنوعی این محصول قدرتمند بسپارید.

این که می‌توانید فرمول‌های شخصی خودتان را همان برای IFTTT بنویسید باعث شده که این اپ محصولی قدرتمند در زمینه شخصی سازی اندروید (و البته iOS) به شمار بیاید.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران

IFTTT

سازنده: IFTTT, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 12.7 مگابایت زبان:

3. KWGT, KLWP, KLCK

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران

KWGT، KLWP و - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - KLCK. اسم این سه اپلیکیشن را به خاطر بسپرید، چرا که این مجموعه در همکاری با هم جزو کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های شخصی سازی اندروید هستند. KWGT یک اپلیکیشن ویجت ساز است که به شما اجازه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - طراحی ویجت‌های اندروید از صفر تا صد را می‌دهد.

اما KLWP محصول دیگری است که امکان طراحی لایو والپیپرهای زیبا و متحرک - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - را برایتان فراهم کرده و در نهایت KLCK اپلیکیشن دیگری است برای طراحی لاک اسکرین. هر سه این‌ها را که با هم - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - استفاده کنید و از آن‌ها خروجی بگیرید، یقینا می‌توانید تغییراتی را در محیط اندروید ایجاد - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - کنید که هیچ لانچری نمی‌تواند.

البته خبر خوب اینجاست که لازم نیست در این اپلیکیشن‌ها همه کارهای طراحی را از صفر شروع کنید، چرا که نمونه‌های آماده و از پیش طراحی شده توسط کاربران را هم می‌توانید به صورت - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - پولی یا رایگان در اختیار داشته باشید.

دانلود مجموعه اپ‌های KWGT, KLWP, KLCK از - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - گوگل پلی

4. Sharedr

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران

تا حالا به شخصی‌سازی صفحه Share یا همان اشتراک‌گذاری اندروید فکر کرده‌اید؟ این صفحه در حالت پیش‌فرض سیستم عامل، یک سری اپلیکیشن یا مخاطب دفترچه تلفن را به صورت نامنظم برای - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - اشتراک‌گذاری فایل - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - و ... به شما پیشنهاد می‌کند.

اما اگر دوست دارید به این صفحه اشتراک‌گذاری (Share Menu) نظم و ترتیب بدهید، و آیتم‌هایی که در آن به نمایش درمی‌آیند باب سلیقه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - و نیاز شما و به انتخاب خودتان باشند، Sharedr در این کار کمک‌تان می‌کند.

باید - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - توجه داشته باشید که این اپلیکیشن در - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - راه‌اندازی اولیه و تعیین اولویت‌ها کمی از شما زمان می‌گیرد، - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - اما وقتی منوی Share ایده‌آل‌تان را ساختید می‌توانید از آن به بعد با خیال راحت از حاصل کارتان لذت ببرید.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران

Sharedr

سازنده: REJH Gadellaa قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.7 مگابایت زبان:

5. Volume Control Panel - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - Pro

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران

وقتی از شخصی سازی اندروید حرف می‌زنیم، منظورمان شخصی‌سازی همه بخش‌هاست. Volume Control Panel Pro اپلیکیشن قدرتمندی است که اسلایدرهای تنظیم صدای اندروید را شخصی‌سازی می‌کند.

به لطف - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - این اپلیکیشن می‌توانید اسلایدر را از عمودی به افقی تبدیل کنید یا کارهایی مثل کنترل - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - مدیای در حال پخش را با دابل تپ انجام بدهید. به غیر از این امکان تغییر رنگ و تم اسلایدرهای کنترل - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - صدا هم برایتان وجود دارد.

Volume Control Panel Pro رایگان نیست و یک و نیم دلار قیمت دارد. ضمنا اپلیکیشن Volume Styles در گوگل‌پلی هم نمونه دیگری - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - از اپ‌های شخصی‌سازی اسلایدر صداست که به رایگان می‌توانید تجربه‌اش کنید.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران

Volume Control Panel Pro

سازنده: LeeDrOiD Apps قیمت: 1.5 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.4 مگابایت زبان:

شما چه اپلیکیشن‌های دیگری را برای اضافه شدن به این مقاله پیشنهاد می‌کنید؟ حتما نظرتان را با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone