تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  2. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  4. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  5. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16796.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

وان پلاس 8T با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین چهارگانه معرفی شد

وان پلاس امروز در مراسمی از جدیدترین گوشی خود رونمایی کرد. وان پلاس 8T به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و دوربین اصلی چهارگانه مجهز شده است. وان پلاس به دنبال افزایش سهم خود در بازار است ...

وان پلاس امروز در مراسمی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شهسوار استان مازندران - از جدیدترین گوشی خود - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شهسوار استان مازندران - رونمایی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شهسوار استان مازندران - کرد. وان پلاس 8T به چیپست - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شهسوار استان مازندران - اسنپدراگون ۸۶۵ و دوربین اصلی چهارگانه مجهز شده است.

وان پلاس به دنبال افزایش سهم خود در بازار است و - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شهسوار استان مازندران - پس از معرفی گوشی‌های سری وان پلاس ۸ در ماه‌های اولیه سال جاری میلادی و همچنین گوشی میان‌رده وان پلاس نورد، این بار تصمیم گرفته نسل جدید محصولات سری T را معرفی کند، با این حال تنها شاهد معرفی وان پلاس 8T هستیم و خبری از نسخه پرو آن نیست. این گوشی هوشمند به پنل پشتی شیشه‌ای مجهز شده و در رنگ‌های سبز و نقره‌ای به فروش می‌رسد.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شهسوار استان مازندران

در جلوی این گوشی هوشمند یک نمایشگر ۶.۵۵ اینچی Fluid AMOLED قرار گرفته که در بالای آن شاهد قرارگیری - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شهسوار استان مازندران - یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هستیم. این پنل با رزولوشن فول اچ دی پلاس دارای رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است، با این حال همچنان - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شهسوار استان مازندران - نسبت به وان پلاس ۸ پرو رزولوشن پایینتری دارد. حداکثر - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شهسوار استان مازندران - روشنایی این پنل به ۱۱۰۰ نیت می‌رسد و از - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شهسوار استان مازندران - +HDR10 نیز پشتیبانی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شهسوار استان مازندران - می‌کند.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شهسوار استان مازندران

این گوشی هوشمند روی پنل - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شهسوار استان مازندران - پشتی خود دوربین اصلی چهارگانه را میزبانی می‌کند که دارای دوربین اصلی ۴۸ - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شهسوار استان مازندران - مگاپیکسلی است و دوربین‌های ۱۶ مگاپیکسلی اولترا واید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی مونوکروم آن را همراهی می‌کنند. وان پلاس در دوربین این دستگاه لرزشگیر اپتیکال و الکترونیکی را باهم - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شهسوار استان مازندران - ترکیب کرده است. کاربران توسط دوربین این دستگاه قادر به ضبط ویدیوهای 4K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه خواهند بود.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شهسوار استان مازندران

وان پلاس 8T از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ بهره - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شهسوار استان مازندران - می‌برد با مودم 5G و در نسخه‌های مختلف مجهز به ۸/۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 به فروش می‌رسد. این - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شهسوار استان مازندران - دستگاه در مقایسه با نسخه استاندارد خود ضخامت و وزن بیشتری دارد. ضخامت این دستگاه برابر ۸.۴ میلی‌متر بوده و وزن آن به ۱۸۸ گرم - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شهسوار استان مازندران - می‌رسد.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شهسوار استان مازندران

وان پلاس - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شهسوار استان مازندران - برای این محصول خود یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی درنظر گرفته که از فناوری شارژ ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. وان پلاس 8T به سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ مجهز شده است. این گوشی هوشمند از تاریخ ۲۹ مهرماه وارد بازار - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شهسوار استان مازندران - اروپا خواهد - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شهسوار استان مازندران - شد و قیمت نسخه مجهز - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر شهسوار استان مازندران - به ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی آن به ترتیب برابر ۶۰۰ و ۷۰۰ یورو است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone