تعمیرات یخچال سیلور در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  3. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  4. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  5. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16800.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

«UWB» چیست و چرا تولیدکنندگان موبایل به آن علاقمند هستند؟

گوشی‌‌های هوشمند امروزی از طریق اتصال وای‌فای، بلوتوث و NFC، قابلیت‌های خوبی را در دسترس کاربران قرار می‌دهند اما به نظر می‌رسد که فناوری «UWB» موج جدیدی از ویژگی‌ها را به دستگاه‌های هوشمند اضافه خواهد ...

گوشی‌‌های هوشمند امروزی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر شاهین شهر استان اصفهان - از طریق اتصال وای‌فای، بلوتوث و NFC، قابلیت‌های خوبی را در دسترس کاربران قرار می‌دهند اما به نظر می‌رسد که فناوری «UWB» موج جدیدی از ویژگی‌ها را به - تعمیرات یخچال سیلور در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دستگاه‌های هوشمند اضافه خواهد کرد و به همین خاطر شرکت‌هایی همچون اپل، سامسونگ و شیائومی به فناوری UWB اهمیت ویژه‌ای نشان می‌دهند.

«کی‌جی کیم» مدیر - تعمیرات یخچال سیلور در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ارشد فناوری سامسونگ در وب‌سایت - تعمیرات یخچال سیلور در شهر شاهین شهر استان اصفهان - شرکت دیدگاه خود را نسبت به فناوری «الترا وایدبند» یا «باند فوق وسیع» منتشر کرده است و از آن به عنوان فناوری که می‌تواند تحولاتی بزرگ در صنعت دستگاه‌های هوشمند ایجاد کند یاد کرده است. UWB‌ - تعمیرات یخچال سیلور در شهر شاهین شهر استان اصفهان - می‌تواند علاوه بر تسهیل انتقال داده‌های بی‌سیم و ارتقا فناوری‌های - تعمیرات یخچال سیلور در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مربوط به خانه‌ هوشمند، تغییرات بزرگی در ارتباطات دستگاه‌های هوشمند ایجاد کند.

UWB نیز مانند بلوتوث، پروتکل ارتباطی بی‌سیم با برد کوتاه و مبتنی بر امواج رادیویی است. با این وجود، برخلاف بلوتوث، از سرعت انتقال داده بسیار بالاتری پشتیبانی می‌کند و مهمتر از همه، امکان ردیابی دقیق و تشخیص موقعیت مکانی را نیز فراهم می‌کند. در نتیجه به دستگاه‌های هوشمند اجازه می‌دهد تا محیط اطراف خود را شناسایی کنند.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر شاهین شهر استان اصفهان
در سال 2018، سامسونگ به منظور بررسی و کاربردی سازی فناوری UWB، در تاسیس کنسرسیوم  «FiRa» با همکاری «NXP» و «HID Global» همکاری کرد. از آن زمان تاکنون 45 شرکت مختلف به این کنسرسیوم پیوسته‌اند.

اوایل پاییز، سامسونگ دو گوشی هوشمند مجهز به UWB یعنی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر شاهین شهر استان اصفهان - «گلکسی نوت 20 الترا» و «گلکسی زد فولد 2» را به منظور ارتقا قابلیت «Nearby Share» اندروید ‌در مقابل «AirDrop» اپل معرفی کرد. گوشی‌های هوشمند جدید کره‌ای‌ها با استفاده از این فناوری می‌توانند با سرعت و دقت - تعمیرات یخچال سیلور در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بالاتری به صورت بی‌سیم - تعمیرات یخچال سیلور در شهر شاهین شهر استان اصفهان - فایل‌ها را به سایر دستگاه‌ها ارسال کنند.

همچنین ویژگی «SmartThings Find» سامسونگ نیز توانایی این شرکت - تعمیرات یخچال سیلور در شهر شاهین شهر استان اصفهان - را مبنی بر توسعه نمایشگر مبتنی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بر واقعیت افزوده به نمایش می‌گذارد که با کمک آن کاربران می توانند موقعیت مکانی دستگاه‌های گلکسی را در اختیار داشته باشند.

سامسونگ قصد دارد در آینده نزدیک از UWB در دیوایس‌های مربوط به خانه هوشمند اعم از قفل‌های هوشمند از طریق «Digital Key» برای برقراری ارتباط سریع‌تر و ایمن‌تر - تعمیرات یخچال سیلور در شهر شاهین شهر استان اصفهان - استفاده کند. علاوه بر سامسونگ، سایر تولیدکنندگان دستگاه‌های هوشمند امیدوار هستند بتوانند با کمک  UWB قابلیت‌های جدیدی به دستگاه‌های خود اضافه کنند.

سامسونگ تنها شرکتی نیست که - تعمیرات یخچال سیلور در شهر شاهین شهر استان اصفهان - به این موضوع فکر - تعمیرات یخچال سیلور در شهر شاهین شهر استان اصفهان - می‌کند و شرکت‌‌های دیگری مانند اپل و شیائومی نیز گام‌هایی مثبت در این زمینه برداشته‌‌اند، برای مثال آیفون 11 اپل با فناوری UWB به بازار عرضه شد. شیائومی هم دیروز راهکاری را به نمایش گذاشت که در آن گوشی هوشمند شبیه به سیستم کنترل از راه دور سنتی عمل می‌کند - تعمیرات یخچال سیلور در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اما به جای امواج مادون قرمز با کمک فناوری UWB امکان کنترل دیوایس‌های هوشمند - تعمیرات یخچال سیلور در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بدون نیاز به اینترنت و بلوتوث را فراهم خواهد کرد.

همچنین شنیده می‌شود - تعمیرات یخچال سیلور در شهر شاهین شهر استان اصفهان - که هوم پاد مینی نیز که در استانه معرفی قرار دارد، از این فناوری پشتیبانی می‌کند تا موقعیت مکانی کاربر و سایر دستگاه‌های مجهز به چیپست U1 را ردیابی کند. این موج به مسیر حرکت خود ادامه می‌دهد و باید ببینیم UWB چه جایگاهی در دستگاه‌های هوشمند باز خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone