تعمیرات یخچال یخساران در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  4. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16797.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی Autoflight از پهپاد برقی دوربرد با ظرفیت حمل ۱۰۰ کیلوگرم بار

کمپانی چینی Autoflight از پهپاد عمودپرواز V400 Albatross رونمایی کرد. به گفته سازنده این پهپاد برای حمل بار ساخته شده و قرار است در آینده نسخه‌ مسافربری آن جهت بکارگیری در تاکسی هوایی ساخته شود. ...

کمپانی چینی Autoflight از پهپاد عمودپرواز V400 Albatross رونمایی کرد. به گفته سازنده این پهپاد برای حمل - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کنگاور استان کردستان - بار ساخته شده و قرار - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کنگاور استان کردستان - است در آینده نسخه‌ مسافربری آن جهت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کنگاور استان کردستان - بکارگیری در تاکسی هوایی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کنگاور استان کردستان - ساخته شود.

V400 Albatross یک پهپاد باربری است که به گفته سازنده توانایی حمل حداکثر ۱۰۰ کیلوگرم بار تا مسافت‌های طولانی را دارد. این محصول تماماً برقی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کنگاور استان کردستان - بوده و شعاع حرکتی آن با تکمیل بودن ظرفیت حمل بار ۳۰۰ کیلومتر اعلام شده است. Autoflight می‌گوید نسخه هیبریدی این پهپاد نیز ساخته شده که قادر به پیمایش مسافت ۱۰۰۰ کیلومتری خواهد بود.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر کنگاور استان کردستان

پهپاد مورد بحث به لطف بهره مندی از شش - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کنگاور استان کردستان - پروانه، همانند پهپادهای شش ملخه (هگزاکوپتر) توانایی برخاستن و فرود در محور عمودی را دارد و پس از بلند شدن از روی زمین به کمک دو موتور تعبیه شده در قسمت جلو و عقب بدنه پرواز در محور افقی را آغاز می‌کند. استفاده از کامپوزیت کربن در بدنه سبب شده تا وزن این پهپاد تنها در حدود ۳۰۰ کیلوگرم باشد.

V400 - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کنگاور استان کردستان - Albatross قابلیت پرواز به شکل - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کنگاور استان کردستان - خودران را دارد و به کمک سیستم تشخیص موانع، اتصال - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کنگاور استان کردستان - 4G/5G و همچنین بهره مندی از سنسورهای مختلف از جمله رادار زمینی، نشست و برخاست در محور عمودی را بدون مشکل انجام می‌دهد.

Autoflight می‌گوید از این پهپاد می‌توان برای ارسال سریع السیر محموله‌ها و عملیات امداد و نجات به ویژه در مناطق کوهستانی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کنگاور استان کردستان - و جزایر که دسترسی زمینی به آن‌ها مشکل و زمان بر است استفاده کرد. این شرکت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کنگاور استان کردستان - چینی اهداف بلندپروازانه‌ای داشته و از ورود به حوزه تاکسی هوایی و توسعه هواپیماهای عمودپرواز الکتریکی مسافربری خودران و همچنین ساخت هواپیماهای باربری بزرگ خبر داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone