🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  2. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  3. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  4. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  5. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26630.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

دستور مادورو به بزرگ ترین بانک ونزوئلا برای ارائه خدمات با رمزارز پترو

نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا به یکی از بزرگ ترین بانک های این کشور دستور داد امکان دسترسی مردم به رمزارز پترو (Petro) را فراهم کند. وزارت اقتصاد ونزوئلا به مناسبت جشن ده سالگی تأسیس ...

نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا - تعمیرات تلویزیون سام در شهر محمودآباد استان مازندران - به یکی از بزرگ ترین بانک های این کشور دستور داد امکان دسترسی مردم - تعمیرات تلویزیون سام در شهر محمودآباد استان مازندران - به رمزارز پترو (Petro) را فراهم کند.

وزارت اقتصاد ونزوئلا به مناسبت جشن ده سالگی تأسیس «بانک ونزوئلا» (BoV) این خبر را در توییتر اعلام کرد و به نقل از مادورو گفت:

من دستور می دهم - تعمیرات تلویزیون سام در شهر محمودآباد استان مازندران - باجه های تراکنش برای [رمزارز] پترو در تمامی شعبات بانک ونزوئلا فعال شوند.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر محمودآباد استان مازندران

هنوز جزئیات این دستور به طور کامل مشخص نیست ولی احتمالاً BoV به مشتریان اجازه می دهد پترو را بخرند یا سپرده گذاری کنند. این اقدام یکی از جدیدترین گام های مادورو برای تقویت پروژه رمزارز ملی به شمار می رود؛ پروژه ای که از همان ابتدا هم آینده درخشانی نداشت.

اوایل سال گذشته میلادی بود که مادورو رمزارز پترو را برای دور زدن تحریم های اقتصادی معرفی کرد و به تمامی بانک - تعمیرات تلویزیون سام در شهر محمودآباد استان مازندران - ها، مؤسسات اعتباری، شرکت ها و سازمان های دولتی دستور داد از آن استفاده کنند. این ارز دیجیتال با ذخایر غنی نفت ونزوئلا پشتیبانی می شود.

رئیس جمهور ونزوئلا حتی شهروندان این کشور را مجبور کرد پرداخت های قانونی برای دریافت پاسپورت را فقط از طریق پترو انجام دهند. البته - تعمیرات تلویزیون سام در شهر محمودآباد استان مازندران - از - تعمیرات تلویزیون سام در شهر محمودآباد استان مازندران - آنجا که اکثر مردم به این ارز دیجیتال دسترسی ندارند، اقدام فوق فقط به سخت تر شدن شرایط فرار از این کشور بحران زده انجامید.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر محمودآباد استان مازندران

ارز دیجیتال پترو با پول رسمی ونزوئلا یعنی بولیوار هم پشتیبانی می شود و حتی به سیستم های حقوق و دستمزد و مستمری این کشور را هم راه پیدا کرده. با این حال تلاش های نیکولاس مادورو برای تقویت - تعمیرات تلویزیون سام در شهر محمودآباد استان مازندران - رمزارز ملی به نتیجه مطلوب نرسیده است.

بسیاری از کارشناسان حوزه ارز دیجیتال و بلاکچین معتقدند رمزارز ملی با مفاهیم بنیادی این تکنولوژی منافات دارد و نمی توان این فناوری را به چارچوب های جغرافیایی محدود کرد. همزمان، پروژه رمزارز ملی با پشتوانه ریال در کشورمان هم در جریان است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone