🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  2. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  3. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  5. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26649.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

سونی در حال توسعه یک گوشی تاشو 5G با زوم ۱۰ برابری است

سامسونگ و هواوی به عنوان نخستین شرکت های سرشناس پا به حوزه گوشی های تاشو گذاشتند اما تجارب آنها نشان داد که این راه با مشکلات ریز و درشتی همراه است. با این حال کمپانی ...

سامسونگ و هواوی به عنوان نخستین شرکت های سرشناس پا به حوزه گوشی های تاشو گذاشتند اما تجارب آنها نشان داد که این راه با مشکلات ریز و درشتی همراه است. با این حال کمپانی هایی نظیر سونی هم همزمان با زیر نظر گرفتن پیشرفت های این دو شرکت، در حال توسعه نمونه های دیگری از گوشی تاشو هستند.

خبر مربوط به پروژه سونی برای توسعه گوشی تاشو در صفحه توییتر «مکس.جی»، - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رودبار استان گیلان - از فعالان - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رودبار استان گیلان - حوزه فناوری و به نقل از منابع آگاه منتشر شده است.

به گفته او نمونه های اولیه این دستگاه به نمایشگر ال جی دیسپلی، چیپست اسنپدراگون ۷۲۵۰ (احتمالا همان ۷۱۰)، زوم ۱۰ برابری و باتری ۳۲۲۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده و این در حالی است که در گمانه زنی های - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رودبار استان گیلان - اولیه از پیاده سازی نمایشگر سامسونگ در این دستگاه گفته می شد.

هرچند وی مدعی شده که این موبایل یک نمونه اولیه است و احتمالا در نسخه نهایی از چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵، مودم سازگار با شبکه نسل پنجم X50 5G و یک باتری پر ظرفیت تر استفاده خواهد شد.تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رودبار استان گیلان

ظاهرا در گوشی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رودبار استان گیلان - تاشوی سونی برخلاف میت ایکس و گلکسی فولد از طراحی «ناتیلوس» استفاده خواهد شد. این مدل بر فرم فاکتور جمع شونده مبتنی است که در آن با کشیدن لبه های گوشی به طرفین ریل های آن باز شده و نمایشگر گسترده می شود. در صورتی که پروژه سونی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رودبار استان گیلان - طبق برنامه پیش برود گوشی تاشوی این شرکت اواخر پاییز - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رودبار استان گیلان - یا اوایل زمستان سال جاری معرفی خواهد شد.

دنبال کردن این پروژه از سوی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رودبار استان گیلان - سونی در نوع خود جالب است چرا که بخش موبایل این شرکت هر سال زیان هنگفتی را به سهامداران وارد می کند. استراتژی جدید این کمپانی برای کاهش ۵۰ درصدی هزینه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رودبار استان گیلان - های عملیاتی تمرکز بر بازار شرق آسیا و اروپا و کنار گذاشتن دیگر نقاط است اما ظاهرا این مساله - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رودبار استان گیلان - مانع شده که ژاپنی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رودبار استان گیلان - از روی آوردن به فناوری های جدید - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رودبار استان گیلان - دست بکشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone