🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  2. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  3. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  4. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26614.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

اپل تا ماه آینده تولید انبوه آیپد 10.2 اینچی خود را آغاز می‌کند

شایعات جدیدی پیرامون آیپد 10.2 اینچی منتشر شده که بر اساس آن‌ها این محصول هفته‌های آینده به فاز تولید انبوه می‌رسد تا جایگزین آیپد 2018 شود. علاوه بر این گفته می‌شود که مک بوک پرو 16 ...

شایعات جدیدی پیرامون آیپد 10.2 اینچی منتشر شده که بر اساس آن‌ها - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - این محصول هفته‌های آینده به فاز تولید انبوه می‌رسد تا جایگزین آیپد - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - 2018 شود. - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - علاوه بر این گفته می‌شود که مک بوک پرو 16 اینچی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - هم در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی وارد مرحله تولید انبوه خواهد شد.

احتمالا آیپد جدید همان مدل 10.2 اینچی باشد که جایگزین آیپد 9.7 می‌شود. اپل این آیپد 9.7 - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - اینچی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - نسبتا ارزان - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - را اوایل سال 2017 و در ماه مارس معرفی و در مارس سال 2018 هم آن را آپگرید کرد. اما در - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - سال 2019 خبری از - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - آپدیت این محصول نبود و در عوض اپل یک آیپد ایر 10.5 اینچی و آیپد مینی جدید را معرفی کرد.

این گزارش را وبسایت «اکونومیک دیلی نیوز» تایوان به نقل - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - از یک زنجیره تامین محصولات اپل منتشر کرده است. بر اساس این گزارش شرکت تایوانی «رادیانت اپتوالکترونیکس» قرار است تامین کننده ماژول - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - نور پس‌زمینه هر دو محصول آیپد جدید و مک بوک پرو 16 اینچی باشد.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر صومعه سرا استان گیلان

منبع اصلی خبر آیپد 10.2 اینچی یعنی «CoinX» سابقه خوبی در افشای اطلاعات محصولات اپل دارد. اگر ادعاهای این - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - شرکت در مورد تولید انبوه مدل جدید آیپد درست باشد، می‌توان انتظار تا چند ماه آینده انتظار عرضه رسمی این - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - محصول را هم داشت.

چندی پیش IHS Markit اخباری در مورد مک بوک پرو جدید منتشر کرده بود که در آن به برخی از مشخصات احتمالی این محصول اشاره شده بود. از حمله اینکه اپل از نمایشگر LCD با رزولوشن 1920×3072 برای این محصول استفاده خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone