🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  2. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  3. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  4. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  5. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26634.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

گوگل کروم به یک دکمه پلی مجهز می شود

به گزارش بعضی منابع خبری احتمالا مرورگر گوگل کروم به زودی از یک دکمه اختصاصی پلی برخوردار می‌شود. دکمه پلی کروم روی تولبار مرورگر قرار می‌گیرد و به کاربران اجازه می‌دهد تا کنترل پخش موسیقی ...

به گزارش بعضی منابع خبری احتمالا مرورگر گوگل کروم به زودی از یک دکمه اختصاصی پلی برخوردار می‌شود. دکمه - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مینودشت استان گلستان - پلی کروم روی تولبار مرورگر قرار می‌گیرد و - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مینودشت استان گلستان - به کاربران اجازه می‌دهد تا کنترل پخش موسیقی در تب‌های باز را به دست بگیرند.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مینودشت استان گلستان

اگر مرورگر Canary را نصب کرده و قصد دارید دکمه پلی کروم را شخصا تست کنید، باید آدرس /chrome://flags را در مرورگر وارد کرده و Global Media Controls را جستجو کنید. وقتی نتایج ظاهر شدند، حالا قادر به فعالسازی دکمه پلی کروم خواهید بود. پس از این کار نیاز است مرورگر را یک بار ببندید و مجددا اجرا کنید تا دکمه پلی در کنار نوار آدرس برایتان ظاهر شود.

حالا اگر موسیقی گوش کنید یا ویدیو ببینید، این دکمه پلی به شما اجازه متوقف کردن و پخش مجدد را می‌دهد. همچنین - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مینودشت استان گلستان - می‌توانید در ویدیو یا موسیقی به جلو یا عقب پرش سریع داشته باشید. به گفته تسترهای این ویژگی دکمه پلی کروم تقریبا از تمام وبسایت‌های حاوی فایل‌های مالتی مدیا (مثل اسپاتیفای، ویمئو و پادکست‌های اپل) پشتیبانی به - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مینودشت استان گلستان - عمل می‌آورد.

با این وجود اگر چندین تب باز در مرورگر - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مینودشت استان گلستان - داشته باشید، دکمه پلی فقط کنترل پخش اولین تب را بر عهده خواهد گرفت. گوگل برای ارائه این ویژگی در نسخه نهایی کروم تاریخ معینی را اعلام نکرده ولی شکی نیست که - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مینودشت استان گلستان - قابلیت کارآمدی به نظر می‌رسد که - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مینودشت استان گلستان - احتمالا کاربران - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مینودشت استان گلستان - از ارائه آن در مرورگر استقبال خواهند کرد. برای تست این قابلیت می‌توانید مرورگر Canary را از این لینک دانلود کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone