🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  2. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  3. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  4. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  5. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26637.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

ال‌جی با عقب ماندن از سامسونگ تولید نمایشگرهای اولد را به چینی‌ها می‌سپارد

ال‌جی برای خرید پنل های اولد با شرکت BOE وارد مذاکره شده و احتمالا در نسل بعدی گوشی این شرکت شاهد نمایشگرهای چینی خواهیم بود. این در حالی است که ال جی تا مدتی قبل ...

ال‌جی برای خرید پنل های اولد با شرکت BOE وارد مذاکره شده و - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بهشهر استان مازندران - احتمالا در نسل بعدی گوشی این شرکت شاهد نمایشگرهای چینی خواهیم بود. این در حالی است که ال جی تا مدتی قبل در زمینه تولید این پنل ها پا به پای سامسونگ پیش می رفت.

با تغییر تمرکز سامسونگ روی نمایشگرهای کوچک و منعطف برای گوشی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بهشهر استان مازندران - ها، ال جی دیسپلی توانایی رقابت پایاپای با آنها را از دست داده و کار روی پنل های بزرگ برای تلویزیون و مانیتور را ترجیح می دهد. سهم گوشی های ال جی از نمایشگرهای تولیدی این - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بهشهر استان مازندران - شرکت تا مدتی قبل ۳۰ درصد بود اما امسال به ۲۰ درصد کاهش پیدا کرد. این تغییر تا جایی پیش رفته که ال جی قصد - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بهشهر استان مازندران - دارد تولید کل - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بهشهر استان مازندران - نمایشگرهای موبایل مورد نیازش را به BOE بسپارد. تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بهشهر استان مازندران

البته این خبر خوبی برای کره ای ها نیست چرا که آنها قبلا قرارداد تامین تجهیزات هواوی را به BOE باخته بودند، در زمینه LCD مغلوب این شرکت شده بودند و حالا برای تامین پنل های اولد موبایل نیز به چینی ها وابسته خواهند شد.

هزینه های عملیاتی بخش موبایل ال جی را - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بهشهر استان مازندران - از پا انداخته و دلیل اصلی روی آوردن این شرکت به رقیب چینی کاهش این هزینه ها است چرا که کمپانی مذکور پنل های مورد نیاز ال جی و دیگر شرکت ها را در مقیاس وسیع و با هزینه کمتر تولید می کند. - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بهشهر استان مازندران - آنها در همین راستا قصد - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بهشهر استان مازندران - دارند تولید گوشی در کره جنوبی را به حالت تعلیق درآورده و خطوط تولید را ویتنام منتقل کند، کاری که سامسونگ قبلا کرده - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بهشهر استان مازندران - بود.

ال جی دیسپلی در سه ماهه اول سال جاری ۱۲ میلیون پنل را به دست مشتریان - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بهشهر استان مازندران - رساند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۴ درصد افت کرده است. با تمامی این تفاسیر تنها حوزه ای که آنها همچنان بر آن حکومت می کند پنل های بزرگ اولدی است که در تلویزیون ها به کار برده می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آزاده نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام حالتون خوبه؟ تعمیرگاه شما آیا منطقه طالش بهشهر اعزام کارشناس داره؟
پاسخ: بله در طالش شهر بهشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone