🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  2. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  3. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  4. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  5. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26622.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

کوالکام چیپست اسنپدراگون ۲۱۵ را معرفی کرد؛ قابلیت‌های مدرن در گوشی‌های ۷۰ دلاری

چیپست اسنپدراگون ۲۱۵ آمده تا قابلیت های پیشرفته را با خود به گوشی های ارزان‌قیمت بیاورد. به گفته کوالکام گوشی های دارای این چیپست قیمتی بین ۷۵ تا ۱۲۰ دلار خواهند داشت اما برخی امیدوارند ...

چیپست اسنپدراگون ۲۱۵ آمده تا قابلیت های پیشرفته را با خود به گوشی های ارزان‌قیمت بیاورد. به گفته کوالکام گوشی های دارای این چیپست قیمتی بین ۷۵ تا ۱۲۰ دلار خواهند داشت اما برخی امیدوارند این نرخ تا ۶۰ دلار هم - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گلپایگان استان اصفهان - پایین بیاید.

اسنپدراگون ۲۱۵ به لطف معماری ۶۴ بیتی، چهار هسته پردازشی کورتکس A-53 با سرعت کلاک ۱.۳ گیگاهرتز نسبت به نسخه قبلی (اسنپدراگون ۲۱۲) تا ۵۰ درصد سریعتر است. - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گلپایگان استان اصفهان - این بهبود حین باز کردن اپ ها و کار با بخش های مختلف سیستم عامل به خوبی خودش را نشان خواهد داد. نوکیا ۲ یکی از گوشی هایی مجهز به اسنپدراگون ۲۱۲ بود اما HMD به خاطر فقدان چیپ قوی با قیمت مناسب در نسخه بعدی آن از تراشه مدیاتک استفاده کرد.

این چیپست امکان پیاده سازی رزولوشن ۱۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل و نسبت - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گلپایگان استان اصفهان - تصویر ۱۹.۹ به ۹ در گوشی ها را میسر می سازد. این تراشه نخستین عضو از سری ۲۰۰ است که با بهره بردن از پردازشگر سیگنال تصویر (ISP) دوگانه امکان - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گلپایگان استان اصفهان - ثبت تصاویر پرتره را فراهم می کند. از دیگر قابلیت های تصویر برداری آن باید به پشتیبانی از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و فیلمبرداری تا 1080p اشاره کرد. تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گلپایگان استان اصفهان

بهینه سازی شارژ باتری هم از دیگر دستاوردهای اسنپدراگون ۲۱۵ است که پردازنده سیگنال دیجیتال Hexagon عامل آن است. به گفته کمپانی سازنده با DSP جدید پخش موزیک برای - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گلپایگان استان اصفهان - ۵ روز و اجرای مواردی نظیر مسیریابی برای مدت طولانی فراهم می شود.

کوالکام اسنپدراگون ۲۱۵ را به آدرنو ۳۰۸ مجهز کرده تا رندر گرافیکی ۲۵ درصد از مدل قبلی سریعتر شده و در عین حال مصرف شارژ کمتر شود. از دیگر ویژگی های این چیپست باید به - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گلپایگان استان اصفهان - پشتیبانی از دو سیم کارت، پرداخت از طریق NFC، سرعت - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گلپایگان استان اصفهان - دانلود شبکه سلو.تا ۱۵۰ مگابیت در ثانیه و سرعت دانلود Wi-Fi تا ۴۳۳ مگابیت (Wi-Fi 5) در ثانیه اشاره کرد.

توسعه چنین چیپست هایی بیش از همه برای کاربران کشورهای در حال توسعه و ما ایرانی ها اهمیت دارد که به خاطر افزایش قیمت دلار بودجه کافی برای خرید برخی گوشی های میان رده را هم نداریم.

 

تماشا کنید: تست مقاومت نوکیا ۲؛ ارزان‌‌ترین شوالیه‌ی HMD Global

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone