🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  2. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  3. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  4. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  5. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26623.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

جهرمی: راه‌هایی برای ترغیب شرکت‌های خارجی جهت همکاری با اندروید ایرانی داریم

وزیر ارتباطات در حاشیه اختتامیه گردهمایی استارت‌آپ‌های فضایی واقع در مرکز صندوق نوآوری و شکوفایی، در گفتگو با دیجیاتو خبر داد که به جز شرکت جی ال ایکس، شرکت‌های داخلی دیگری هم هستند که برای ...

وزیر ارتباطات در حاشیه اختتامیه گردهمایی استارت‌آپ‌های فضایی واقع در مرکز صندوق نوآوری و شکوفایی، در گفتگو با دیجیاتو خبر داد که به جز شرکت جی ال ایکس، شرکت‌های داخلی دیگری هم هستند که برای - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شاندیز استان خراسان - رشد اندروید ایرانی همکاری خواهند کرد. او همچنین در پاسخ به این سوال که اگر شرکت‌های سازنده موبایل خارجی با این پروژه همکاری نکنند، می‌توان اندروید ایرانی را شکست خورده نامید یا خیر، عنوان کرد که برای به تفاهم رسیدن با شرکت‌های خارجی راهکارهایی وجود دارد. او البته اعلام این راهکارها را به آینده موکول کرد.

از سوی دیگر معاون وزیر ارتباطات، «امیر ناظمی» نیز ضمن تایید گفته‌های جهرمی و تاکید براینکه شرکت‌های داخلی دیگری جز GLX نیز در زمینه همکاری با اندروید ایرانی وجود دارند، به دیجیاتو می‌گوید که معمولاً سازنده‌های موبایل حساسیتی روی سیستم عامل ندارند:

«در حال حاضر بسیاری از گوشی‌های سامسونگ و چند مدل گوشی دیگر قابلیت نصب اندروید ایرانی را دارند، به خصوص مدل‌های جدید سامسونگ. کاربر ایرانی اگر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شاندیز استان خراسان - تمایل داشته باشد می‌تواند این نسخه را نصب کند، اگر تمایلی وجود نداشته باشد هم اجباری نیست. معمولا تولید کننده موبایل، سیستم عامل را الزام نمی‌کند. ممکن است بگوید اگر از یک سیستم عامل دیگر استفاده کردید، دیگر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شاندیز استان خراسان - برخی سرویس‌ها را گارانتی نمی‌کنم. اینجا کاربر می‌تواند تصمیم بگیرد که از این نسخه اندروید استفاده کند یا نکند.»

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شاندیز استان خراسان

ناظمی می‌گوید آنها چرخ را از اول اختراع نکردند که حالا اسم آن را سیستم عامل بومی بگذارند: «ما از نسخه متن‌باز استفاده کرده‌ایم و پولی هم به کسی نداده‌ایم تا این کار را انجام دهد. صرفاً پلتفرم متن بازی که وجود داشته، کاستومایز (سفارشی) - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شاندیز استان خراسان - شده است.»

معاون وزیر ارتباطات تاکید می‌کند که اندروید داخلی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شاندیز استان خراسان - برای این توسعه پیدا نکرده که همه از آن استفاده کنند، بلکه یک جایگزین در برابر تحریم‌های گوگل است. او می‌گوید که اندروید ایرانی یک پروسه است و جزییات روند آن به آرامی اعلام خواهد شد: «برخی از قسمت‌ها ممکن است تبدیل به پروژه‌های علمی شود و کم کم این موضوع بیزینس - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شاندیز استان خراسان - مدل خودش را پیدا می‌کند.»

ناظمی همچنین گفت: «نه این ادعا وجود دارد که این نسخه اندروید بهتر از نسخه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شاندیز استان خراسان - اصلی کار می‌کند نه می‌گوییم همه مردم باید از آن استفاده کنند. حرف این است که حالا جایگزینی برای اندروید گوگل وجود دارد و در بدترین سناریوی احتمالی، یک جایگزین در داخل کشور وجود دارد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone